• Kattpappa

Helkroppstråden

50+  Du har en kropp som är grymt vältränad och snygg.

Arbetar du med ett yrke som kräver muskler ? 

• stief84
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 18:41:40 följande:
    Så vilken sorts stövlar/skor tycker du hade varit snyggare? Jag gillar svarta läderstövlar med halvhög klack men gärna mycket bredare klack än dom jag har på bilden och lägre skaft, typ mer åt bootshållet . Gillar inte alls taxklackar och stilett. I och för sig hade det varit snyggare med ett par  Jeffrey Campbell eller liknande men har inga sådana (än). Nu blev det en skodiskussion av det hela  

Jag tycker det var skitsexigt med stövlarna du hade på bilden. Det vart riktig klös i bilden med den kombon.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 18:41:40 följande:
    Så vilken sorts stövlar/skor tycker du hade varit snyggare? Jag gillar svarta läderstövlar med halvhög klack men gärna mycket bredare klack än dom jag har på bilden och lägre skaft, typ mer åt bootshållet . Gillar inte alls taxklackar och stilett. I och för sig hade det varit snyggare med ett par  Jeffrey Campbell eller liknande men har inga sådana (än).
    Nu blev det en skodiskussion av det hela  

Här har vi pricken över i. Dom andra klackarna får dig att se ut dom 30!
  • Bingo
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 16:04:55 följande:

För begränsad publik i den slutna tråden, trivs mycket bättre här.
    Bjuder på en bild som jag postat i den andra tråden men som kanske tåls att bli betittad här också?

Grymt sexig bild. Bra att du trivs bättre här Glad

Har du fått smisk på låret? 
  • Bingo
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 17:34:49 följande:

Kör en till gammal skåpmat som har visats förr
    Grymt snyggt för att vara 25 år. Är du verkligen 50+ så saknar jag ord Glad

Är det där gammal skåpmat du lägger ut, så vill jag att du tömmer hela skafferiet. Nu Drömmer 
  • Anonym

Bilden med halsduken är väldigt snygg 50 +Glad

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden