• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    GoLicki2 skrev 2014-05-17 09:02:39 följande:
    Det är ju dock inte bara Licki som visar sig från sin bästa sida idag, ser jag. =)

Väldigt vackert. =)
    Tack 
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-17 09:07:40 följande:
    Qui dormit non peccatSkrattande
    Hahaha.. Cui peccare licet peccat minus   Anonym (morgontrött) skrev 2014-05-17 10:48:42 följande:
    Oj, oj.
    Där fick vi en mycket bra start på dagen.
    Tack 
    Nyfikne skrev 2014-05-17 10:51:41 följande:
    wow, snyggt, 
    väcker lusten och nyfikenheten för mer.
    Tack
    jjj333 skrev 2014-05-17 11:10:18 följande:
    Riktigt fin bild! ;)
    Tack 

• Licki2Luu
    GoLicki2 skrev 2014-05-17 07:24:08 följande:
    Det hade vart helt otroligt om inte fler än jag fastnat för Lickis underbara bilder. =)

Alltid trevligt med likasinnade. =)

Hahaha
  • Licki2Luu
    GoLicki2 skrev 2014-05-17 07:25:18 följande:
    Du gjorde precis min lördag betydligt bättre i alla fall. =)
    Så bra bejb! Hoppas hela din dag varåt underbar! Älskar namnet haha
  • Licki2Luu
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-17 07:39:02 följande:
    Du vet väl att det finns trådar där du får vara naken...om trosorna kliar!Skrattande
    Jag är faktiskt nöjd med trådens upplägg från början faktiskt och hur den var menad...
    Japp e med i de trådarna också min vän. Synd om min bild störde dig.
  • Mrarab
    Licki2Luu skrev 2014-05-17 16:05:14 följande:
    Ähh du stör ingen babe ;) Får man inte tillgång till bloggen? :(
  • Anonym (Kaponjär)
    Licki2Luu skrev 2014-05-17 16:05:14 följande:
    Haha...jag har inte blivit störd!Skrattande
    Jag är störd...men det hör nog inte hit...
    Jag menade om du tycker att trosorna ska vara av så fanns det trådar där dom inte behöver vara något som är i vägen...Flört
    Samtidigt så talade jag bara om vad jag gillar...
    Blev du störd av min kommentar?{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Licki2Luu

[quote=73256247][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-17 08:44:46 följande:[/quote-nick][/quote] Åh varför kan inte ja se din bild :(

• Licki2Luu
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-17 17:06:26 följande:
    Haha...jag har inte blivit störd! Jag är störd...men det hör nog inte hit... Jag menade om du tycker att trosorna ska vara av så fanns det trådar där dom inte behöver vara något som är i vägen... Samtidigt så talade jag bara om vad jag gillar... Blev du störd av min kommentar?

Haha nej blev inte störd hun, då skulle jag inte svart på den :) Gillar dock att du e störd haha