• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    Mattias39 skrev 2014-05-19 13:34:18 följande:
    Hej snygging!! Du ser lika fantastisk ut som alltid NN...ditt leende är superfint!! smile1.gif
    MEn snygging på dig själv! Fint att se att du lever Matte Solig
    Tack!! Kyss
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    MrGrip skrev 2014-05-19 12:36:35 följande:
    Mmmmmmmmmmmmm  där är du ju going !  ...wow vilken mumsig bild idag (oxå) !!  (går den att vinkla liite till ?? *L*)
    Drömmer
    Scubadoo67 skrev 2014-05-19 12:59:36 följande:
    Haaallllllåååååååååååååhhhhh!!!!!
    Kyss
    andyman02 skrev 2014-05-19 13:28:28 följande:
    Så het!!!!
    Thanks!! Solig

Pour some sugar on me...
  • Mattias39
    NyttNamn skrev 2014-05-19 13:44:13 följande:
    MEn snygging på dig själv! Fint att se att du lever Matte Solig
    Tack!! Kyss
    Jag lever, men lite i skymundan, NN... Men har koll på dig må du tro...
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-19 13:42:32 följande:

Nu känner jag VERKLIGEN att jag lever....Jäklar vilken mage...helt otroligt!!
    Och kanske en udda kommentar...men jag älskar verkligen dina händer....extremt fina och sexiga händer!!! Kan verkligen tänka mig dom runt.......krattskaftet...Tungan ute

• Anonym (Dumspirospero)
    Mattias39 skrev 2014-05-19 14:00:56 följande:
    Jag lever, men lite i skymundan, NN... Men har koll på dig må du tro... smile1.gif

Nu känner jag VERKLIGEN att jag lever....Jäklar vilken mage...helt otroligt!! smile1.gif
    Och kanske en udda kommentar...men jag älskar verkligen dina händer....extremt fina och sexiga händer!!! Kan verkligen tänka mig dom runt.......krattskaftet...Tungan ute

Tack så mycket och jag har hört det förut Drömmer när jag läste teckenspråk så tyckte läraren att jag skulle jobba som teckenöversättare, så det är ingen konstig kommentar Skrattande 
  • Mattias39
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-19 14:13:19 följande:
    Tack så mycket och jag har hört det förut Drömmer när jag läste teckenspråk så tyckte läraren att jag skulle jobba som teckenöversättare, så det är ingen konstig kommentar Skrattande 
    Är inte förvånad...
    Tror du har väldigt tydliga händer med bra känsla Tungan ute
  • Anonym (Kaponjär)

Kallt idag?Skrattande
  • Nymulen

Får nog tröstäta lite godis. Du ger det behovet Flört
    Just do it.
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-19 14:41:35 följande:
    Kallt idag?Skrattande
    Jaaaa, det är riktigt skitväder ju Gråter
    Nymulen skrev 2014-05-19 14:57:21 följande:
    Får nog tröstäta lite godis. Du ger det behovet Flört
    Ät på du Flört

• Mattias39
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-19 15:05:14 följande:
    Ät på du Flört

Tycker dagens väder är helt ok
    Första gången man kan sola på lunch

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-19 15:05:14 följande:
    Ät på du Flört

Önskar att jag kunde säga...inte här!  
    Blev skit här med, men snart kommer solen fram...om 20 minuter och värmer världen med sitt leende och tindrande ögon!  
    Men nu var det antalet med trasor jag syftade på!