• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    Mattias39 skrev 2014-05-19 10:04:07 följande:

Snyggt där Mattias Skrattande
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-19 10:58:10 följande:

wow Tungan ute
    Din tur Blondie
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-19 11:05:15 följande:
    Snyggt där Mattias Skrattande
    Tack, måste ju dra mitt strå till stacken när du gör det på så bra sätt!
  • NyttNamn

Hallå i tråden, snyggingar!! Solig

Pour some sugar on me...
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-05-19 12:31:15 följande:

Mmmmmmmmmmmmm  där är du ju going !  ...wow vilken mumsig bild idag (oxå) !!  (går den att vinkla liite till ?? *L*)
  • Scubadoo67

Haaallllllåååååååååååååhhhhh!!!!!
  • NyttNamn

Menar inte att vara tjatig, råkade radera men det var inte riktigt meningen... Tungan ute

Pour some sugar on me...
  • andyman02
    NyttNamn skrev 2014-05-19 13:13:38 följande:

Menar inte att vara tjatig, råkade radera men det var inte riktigt meningen... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
    Så het!!!!
  • Mattias39
    NyttNamn skrev 2014-05-19 13:13:38 följande:

Hej snygging!! Du ser lika fantastisk ut som alltid NN...ditt leende är superfint!!
  • Agaton

Intressant att det är så många som vill visa upp sig avklädda på bild, men bara anonymt förstås.... Om vi hade haft ett jämställt och naturligt förhållningssätt till sex, samlevnad och nakenhet hade detta varit en icke-fråga. Relaterar gärna till min senaste alpinsemester i Österrike där män och kvinnor åkte tillsammans i backarna hela dagen och därefter träffades i den gemensamma bastun sen eftermiddag. Observera att gemensam bastu i Österrike inte är densamma som i Sverige, där vi här förväntas mumiefiera oss med en badhandduk från halsen och nedåt, utan i Österrike sitter samtliga helt nakna med handduken under sig. I dessa valtider påstås det vara angeläget att lyfta fram feminism och motarbeta sexism, men jag har fortfarande problem med att se hur t.ex. muskorta kjolar och navelsdjupa urringningar ska kunna avobjektifiera kvinnan. Män har inte det problemet, eftersom vi blir smickrade av att vara sexobjekt, även om intresset från det motsatta könet dessvärre avtar snabbt med vår ålder.

Låt oss använda detta forum till att de som vill får visa sig naturligt nakna och därmed avdramatisera de attityder och värderingar som egentligen bara är uttryck för en förlegad social tvångströja kring vad man får och inte får göra.