Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

mackeracke skrev 2016-07-01 22:17:57 följande:

Quexet: jag försökte lägga in en smiley från min mobil ;) men att bilden var trevlig! :D

Mammatill 7: vilka fina bröst! ;)

Solig
  • Anonym (Quexet)

Hehe, oj såg nu att det var en gammal bild jag la in istället för den jag skulle lägga in.... Men jag såg ju mitt misstag så här kommer den nya! Drömmer

• Anonym (Quexet)

Hej alla ni i underbara tråden!

Jag har ett litet problem. Grannen har börjat gnällt över att jag har gått upp i vikt och behöver träna mer hemma, det har nu gått så långt att jag tränar två gånger om dagen, men för att grannen ska tro på mig måste jag alltid ringa innan. Han tycker inte att det händer något så jag behöver träna mer, kan ni se vad jag gör för fel?

OBS! Läs inlägget med 10kg salt 16 gnuttor ironi...
    o näääe Kexet har inte druckit vin ikväll om någon undrar! Kyss

• Anonym (Quexet)
    Glad71 skrev 2016-07-05 22:49:30 följande:
    Underbar bild och text hahaha
    Hahahha, ja jag kan ha liiiite tråkigt för tillfället. Tack i alla fall! Solig
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-05 22:50:38 följande:
    Ja alltså du ska inte ha en tråd på kroppen, så tjofs av med trosorna, ta en ny bild så ska jag ge tips :)
    Aha, det är så det fungerar?!

Aja inte en tråd på kroppen. Tips? Tungan ute

• Anonym (Quexet)
    Anonym (hoppsan) skrev 2016-07-05 22:53:40 följande:
    Tror du behöver höja upp bänken till fönsterhöjdFlört, härlig rumpa snyggt inramad i string.
    Brukar ju även träna på gräsmattan eller verandan (bildbevis tidigare), men det verkar inte heller hjälpa? Har ju tom hoppat naken på studsmattan, kanske mindre nöjd över det beslutet nu i efterhand... Men men...  

Tack så mycket! Solig Härligt med någon som "accepterar" string, ni är inte många. Tungan ute
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2016-07-05 23:12:02 följande:
    Det ser ut som träningen går framåt :)

Du behöver inte en PT xD
    Eller så är det precis vad jag behöver efter min gnällande granne?!  
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-05 23:40:54 följande:
    Den styva du!

Ja nu ska du öva upp ryggslutet. Görs lättast genom svankning med frivillig kille (räcker upp handen). Sätt dig på mig, jobba ditt bröst upp längs killens bröst i en böjd rörelse, och för bakdelen i en rörelse upp och ner. Upprepa i någon halvtimme :)
    Aha, ska absolut testa den övningen, kanske redan ikväll! Tungan ute
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-05 23:43:24 följande:
    Haha, bara fortsätt. Ser helt rätt ut ;)
    Hahaha, tack söta du! Solig
    Anonym (L.A) skrev 2016-07-06 00:05:25 följande:
    Sexig stringrumpa  
    Tack. Glad

• Anonym (Quexet)

Nu håller jag på er Frankrike! Solig Håll i de här för i h*lvete! Foten i munnen

• Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 22:54:03 följande:
    Mums, vad sensuell. Är du fransyska?
    Tack vackra (unga!) du. Solig
    Näe men det känns som alla andra håller på tyskland, så då håller jag på frankrike! + att det trasslar till det en massa i em-tipset jag är med i. Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden