Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

Arbor skrev 2016-07-07 23:18:12 följande:

Själv är jag lite blyg, så jag behöll alla kläder på Skäms

WOW! Superhet! Kyss
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 23:20:53 följande:
    Oj, jag som ska tacka isf!! Trodde inlägg försvann lite i bruset.

Intressant, jag hade Tyskland-Frankrike i final inför. Vilka hade du?
    Nog har jag sett dig alltid Flört såg även någonstans att du var väldigt ung, men när man kommer hem från jobbet o det är 214 olästa inlägg väljer jag att inte kommentera för att jag vet att det inte är så populärt med textinlägg i denna tråd. Tungan ute Är det inte så många inlägg o jag kan få fram en bild, försöker jag kommentera så mycket som möjligt däremot. Flört

Inför Em hade jag Frankrike-England Skäms 
    När det gick åt h*lvete hoppades jag verkligen på Island eller Wales Cool
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 23:39:21 följande:
    Nu rycker det ju till ;) Är rätt ny och grön här haha. Då får jag hoppas det är tillräckligt lugnt, bådat gott då tydligen.

Inte helt fel även om England hade överpresterat då. Island däremot var kul, inte jätteoväntat med den tränaren ändå. Nu tar Les Bleus detta. Hoppas du vinner tävlingen!
    Jag som precis börjat känna mig lite ung igen i denna tråd, så kommer du o är superung?! Förvånad Inte riktigt helt okej Flört Fast iofs är ögongodis aldrig fel. 

Jo, men jag hoppades ju på England (och Sverige såklart) så jag är jääääätte körd i vårt tips! Tungan ute Var jag redan innan kvartarna började... Skäms
    Ja nu hoppas vi på Frankrike, dom kan ju inte förlora nu, då får jag i alla fall fem poäng till Cool
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-07-07 23:47:14 följande:
    Just nu ligger jag utslagen på soffan i mörkret :( får köra all in i morgon istället ;)
    Hmmm.. Det ser onekligen ut som du står upp... vid en spegel... Förvånad
    Nog för att jag gillar vad jag ser, men det är fult att ljuga!
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 23:57:32 följande:
    Ung i sinne? Attraktiv kropp! Du kan vara nöjd.

Håller med, England gjorde bra kval men floppar allt som ofta. Sverige? Sista gången på ett tag :( Jo men dom tar det med publiken i ryggen. Men Roanldo är där med.
    Jag har nog någon sorts ålderskris just nu. Men visst kan jag vara nöjd över att se så mycket läckra killar om dagarna. Drömmer

Jag tippar nog lite för mycket med hjärtat o lite lite med hjärnan när det kommer till Sverige, har alltid gjort i alla sportevenemang o kommer nog alltid att göra. Obestämd
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-07-08 00:01:14 följande:
    Du, vi båda är fulla av repriser.. Kom och titta lite närmare så ska jag viska en sak med :)
    Ojojoj, mina senaste är inte repriser så länge du inte är med i några andra grupper utan att ge dig till känna? Drömmer (I den här tråden vill säga! )

Jag lutar mig fram men ser inget annat än någon som är rädd för min tandborste. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-07-08 00:16:53 följande:
    Ja dom här grupperna är det alltid massa prat om ;)

Tror nog du får ladda din tandborste för jag är inte ett dugg rädd ;)
    Så jag har en svag känsla av att du kanske finns där i någon av dom o spanar. Tungan ute
    Det är lätt att vara kaxig bakom skärmen, jag har sett det förr, men du kommer gråta precis som alla andra!
  • Anonym (Quexet)

Idag är det morgonrocksväder hemma hos mig! Drömmer

• Anonym (Quexet)
    Anonym (hoppsan) skrev 2016-07-11 17:28:44 följande:
    Passar du bra i.
    Tack, tror dock att dom flesta passar i morgonrock! Tungan ute
    Anonym (säljare) skrev 2016-07-11 17:33:22 följande:

Alltså dessa säljchefer.....tänk om dom jobade som oss så hade dom inte haft tid att lägga ut massa bilder..;)

Ooooh, har du något nick på någon? Har hört att det är ganska många säljare i dessa forum (har listat ut några!)

• Anonym (Quexet)
    Pickels skrev 2016-07-11 21:52:14 följande:
    Riktigt sexigt ögongodis. :)
    Tack! Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden