• Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-02-08 09:24:28 följande:

Jäklar...jag älskar denna bild!! Kyss
    NOEL75 skrev 2013-02-08 09:48:35 följande:
    Ja hon är fin lilla jag
    Tack killar Kyss

• fläta

Jag vill verkligen objektifiera Jekyl och använda honom som sushibricka eller något i den stilen. Men det är kanske sextrakasserier att uttrycka sådana saker om män?

• NOEL75
    fläta skrev 2013-02-08 10:30:57 följande:
    Jag vill verkligen objektifiera Jekyl och använda honom som sushibricka eller något i den stilen. Men det är kanske sextrakasserier att uttrycka sådana saker om män?
    Det intrycket jag fått av Dr Jekyl är att han absolut kan tänka sig att vara sushibricka så länge du inte lägger Wasabi på hans mest privata delar...... Även en sån man har vissa gränser...
  • DrJekyl

Jag som inte ens äter Sushi ska bli en sushibricka.. oj oj oj vart är världen på väg? *S*
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • DrJekyl
    NOEL75 skrev 2013-02-08 10:33:54 följande:
    Det intrycket jag fått av Dr Jekyl är att han absolut kan tänka sig att vara sushibricka så länge du inte lägger Wasabi på hans mest privata delar...... Även en sån man har vissa gränser...

Wasabin skulle kanske blir lite extra spicy i sexlivet då ;) *S*
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • lilletrille
    Jag har en känsla av att det är helt OK, faktiskt.. :D
  • fläta
    lilletrille skrev 2013-02-08 10:38:55 följande:
    Jag har en känsla av att det är helt OK, faktiskt.. :D
    Hehe.

Det är roligt att se på alla era bilder!  
  • PerversMan
    Mattias39 skrev 2013-02-08 10:48:04 följande:

Får väl bidraga lite också, inte bara prata... Flört

Ta ur strumpan ur kaslongerna.. haha..
  • Mattias39
    PerversMan skrev 2013-02-08 10:52:30 följande:

Ta ur strumpan ur kaslongerna.. haha..
    Det enda som finns där är inte löstagbart... det kan däremot ändra form... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden