• Fröken reserverad

Helkroppstråden

Fröken reserverad skrev 2013-02-04 21:19:53 följande:
    Hej!
    Jättebra att du postar men en av reglerna härinne är att man måste posta bilder på sig själv..och jag tror bestämt att du inte är nallen.  Så bra om du lägger in en bild på dig istället

Mvh
    Fröken R (en av forumvärdarna) 
    Jaha. Upptäckte när jag postade att jag var i fel tråd. Förlåt lille Birger och förlåt nallen {#emotions_dlg.flower}
    Reserverad står för upptagen.
  • straight arrow
    Fröken reserverad skrev 2013-02-04 21:21:47 följande:
    Jaha. Upptäckte när jag postade att jag var i fel tråd. Förlåt lille Birger och förlåt nallen {#emotions_dlg.flower}
    Jag håller i och för sig med om att syftet med bägge trådarna är detsamma, dvs endast bilder på sig själv.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Nanime
    Becca1989 skrev 2013-02-04 20:49:24 följande:
    OMG,är det dina ögon? Såå fina :) Kram kram :)
    Jepp^^ Det är mina ögon :) Tackar Solig
    Jag gillar din kropp! Den är liksom slank men har ändå lite former ser det ut som! {#emotions_dlg.flower}
    Ninja05 skrev 2013-02-04 20:53:10 följande:
    Så fina ögon!
    Tackar :D
    Anonym skrev 2013-02-04 21:02:29 följande:

Vilka vackra och uttrycksfulla ögon du har.
    Tack tack! Solig

• telgebo

Hopplöst detta att lägga upp bilder ens i sitt eget galleri då jag inte har den blekaste aning om hur man ändrar filformat. Någon som kan förklara på ett begripligt sätt snabbt hur man gör och då menar jag verkligen lättbegripligt för jag är så störd när det gäller dator och grejer.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Becca1989
    Nanime skrev 2013-02-04 22:07:06 följande:
    Jepp^^ Det är mina ögon :) Tackar Solig
    Jag gillar din kropp! Den är liksom slank men har ändå lite former ser det ut som! {#emotions_dlg.flower}

Tackar :D

Tack tack! Solig

Riktigt fina ögon som sagt :) Mina ögon har färgen: Grön-brun-gul :) Men dina slår ju allt :) Gud asså :) Hihi :) Tack tack :) :)
  • LoLs pappa
    Nanime skrev 2013-02-04 20:47:13 följande:
    {#emotions_dlg.flower} till er alla fina människor! Hjärta

Ruggigt fina ögon.
    Otroligt vackra!!! 
  • lilletrille
    NOEL75 skrev 2013-02-04 19:36:51 följande:
    Oj hade inte klickat upp din bild när jag sa det....Tänk att man kan läsa av så mycket från en liten miniatyrbild. Du har en underbar energi i dina ögon och ett bedårande leende.... Fantastiskt. Hoppas du har det uttrycket ofta till vardags också...
    Men oj. Tack! Igen.. :)
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-02-05 16:14:14 följande:
    Du ser dessutom ut att vara ca 10 år yngre än du är. Du måste vara uppväxt någonstans där det strilar ner ett lätt aloevera regn hela dagarna och där det är omöjligt att sova mindre än 8 timmar per dygn
  • Tuum Sequere Cor
    lilletrille skrev 2013-02-05 16:14:14 följande:

Gillar den framförallt den första bilden du la upp i tråden.. Givetvis de andra också. Men shit va fin =)
  • Fotografen
    lilletrille skrev 2012-12-19 13:19:16 följande:

Fantastisk tråd!

Mutter: Kroppsbild eller tystnad, tack! :)
    Ser ut att vara en vacker quinnaGlad
    http://www.photobyjg.n.nu/
Svar på tråden Helkroppstråden