• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 16:49:04 följande:

Ha ha....instämmer med ( )...kalla inte andra för fegis när du aldrig vågar lägga upp en bild på dig själv....kom igen nu....visa oss något...det är ju midsommar och allt :)

Du kan ju inboxa så får du en bra!

Sen vart har du dina bilder?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-20 16:07:49 följande:

Kastar du sten i glashuset igen, gullefjun? Jag kan ge några exempel på det nämligen om du verkligen vill

Haha jojo!

Nu är du lite stygg bara...
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-20 17:41:19 följande:
    Haha jojo! smile5.gif

Nu är du lite stygg bara... smile5.gif
    Jag lägger inte ut bilder och kommenterar inte heller på några....men du är ju en fast institution i den här tråden och vill gärna att alla andra ska lägga ut, så då borde du ju också bjuda till ibland..give and take....men du är väl för F E G ;)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 17:46:44 följande:

Jag lägger inte ut bilder och kommenterar inte heller på några....men du är ju en fast institution i den här tråden och vill gärna att alla andra ska lägga ut, så då borde du ju också bjuda till ibland..give and take....men du är väl för F E G ;)

Värsta nyfiken i en strut du verkar vara... gulligt!

Så jag ger inget tycker du? Kanske ska sluta lägga kommentarer då? :-P

Men då dör väl jag av tristess att inte kunna få vara i rampljuset för en sekund...

Haha... Japp jag är sååååå feg! Lika feg som dig kanske?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-20 17:53:42 följande:
    Värsta nyfiken i en strut du verkar vara... gulligt! smile5.gif

Så jag ger inget tycker du? Kanske ska sluta lägga kommentarer då? :-P

Men då dör väl jag av tristess att inte kunna få vara i rampljuset för en sekund... smile5.gif

Haha... Japp jag är sååååå feg! Lika feg som dig kanske? smile2.gif
    Kommentarer i all ära, men det här är ju trots allt en bildtråd så ett litet hörn av din kropp kan du väl bjuda på.*please*...jag är säker på att det skulle glädja riktigt många kvinnor i den här tråden.

I annat fall så måste jag nog vidhålla att du är en riktigt fegis ;)
  • Anonym ( )
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-20 17:41:19 följande:
    Haha jojo!

Nu är du lite stygg bara...
    Akta glashuset, gullefjun Vill du fortsätta på fegis-spåret?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 18:07:30 följande:

Kommentarer i all ära, men det här är ju trots allt en bildtråd så ett litet hörn av din kropp kan du väl bjuda på.*please*...jag är säker på att det skulle glädja riktigt många kvinnor i den här tråden.

I annat fall så måste jag nog vidhålla att du är en riktigt fegis ;)

Så mao om jag mot förmodan skulle ge dig något...vad får jag tillbaka av dig? Föresten fick en varm och hård och lång kram tidigare...gav mersmak måste jag säga, ja den var säkert 2 minuter lång... Underbart var det...

Ja åter till ämnet... Vad säger du?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-20 18:12:04 följande:

Akta glashuset, gullefjun Vill du fortsätta på fegis-spåret?

Haha... Så stygg som du är så vet man ju inte vad som händer...

Skulle iaf inte haft något emot att få se dina ögon...haka och läppar i sommarnatten. Men men...

Ja jag lägger ner...
  • Anonym (Dumspirospero)

Åååååååå...sitter med ett leende här, så mycket kärlek Solig

Anton Chigurh skrev 2014-06-20 14:38:17 följande:
    Gumman....för helvete.....littleman1.gif

Du ÄR och förblir den vackraste.

Gud vad jag ÄLSKAR DIG...AAAAAH

Du får nåt lite från veckan som gått, du har fått den innan, men ändå...blowkiss

• Maricarol

Damn, grabben e het, Hans smälter  i  solen,  så het är han !!!!Lägg aldrig ner! :)
    KOm igen nu !!!!  MAGDANS!!!!    :)