• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MissK70
    Ronga skrev 2014-06-21 20:00:22 följande:

Missk70 du är en ängel!! ;)

Naww söta du!
  • MissK70
    honungmannen skrev 2014-06-21 20:25:16 följande:

My, fu-king god....

Får man vika ner sig nu? Du är en midsommardröm...[quote=73486284][quote-nick]MissK70 skrev 2014-06-21 19:33:46 följande:[/quote-nick]

[/quote]

Köss på dig
  • Ronga

Då kollar vi Tyskland matchen, vinner tyskarna så förväntar jag mig mycket naket här Solig

Det är Veronica Maggio på bilden, min kärlek! Sluta pma mig, jag är kille!
  • blomkrukan01
    Flört
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-21 19:52:02 följande:

Aaaaahhhh....shit!
    Höll på att ramla av stolen så sexig du är.

Vill byta plats med stolen 
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-21 19:52:02 följande:

Gud va fin du är! Så jävla härlig hals... sen det neranför halsen, är så enormt vackert. Villhanu faktorn slår i taket..
    Var man inte kramsugen så blev man... Hjärta
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-06-21 20:04:47 följande:

Vackert!

Tack så mycket
    Maltemånsson skrev 2014-06-21 20:07:18 följande:

ojojojoj... inbjudande vackert!

Tack
    nickname01 skrev 2014-06-21 20:11:13 följande:

Du är verkligen vacker du för att vara tjej!

Hahaha...tack...öööö? Är inte alla tjejer vackra?
    blomkrukan01 skrev 2014-06-21 20:49:16 följande:

Aaaaahhhh....shit!

Höll på att ramla av stolen så sexig du är.

Vill byta plats med stolen 

Hahaha...tack du! Men bra att du bara höll på att ramla av, menar så du inte slog dig!
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-21 21:05:54 följande:

Gud va fin du är! Så jävla härlig hals... sen det neranför halsen, är så enormt vackert. Villhanu faktorn slår i taket..

Var man inte kramsugen så blev man... 

Ååååå...min finaste fina vän <3
  • grumlig
    MissK70 skrev 2014-06-21 19:33:46 följande:

phpHRftaI52590.jpg

Kyssar över hela kroppen ;)
  • MissK70
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-21 21:12:53 följande:

Galet störande trasa att vara ivägen... Man kan ana att du är precis så läcker som man trott... men man vet inte med säkerhet förrän du får kramp och tappar... ja jag vill kalla det för gardin men då kanske du blir stött...  

Hur som, du är väldigt vacker, jag så där bedårande vacker så att man blir lite... lite... ja egentligen jävla mycket sugen på att se allt, tror nämligen att du har en ängels ansiktet men en tigers temperament...  

Jag tappa andan lite..

Puss
  • MissK70
    Ronga skrev 2014-06-21 20:36:47 följande:

Då kollar vi Tyskland matchen, vinner tyskarna så förväntar jag mig mycket naket här 

Jag har tippat Tyskland som vinnare av ALLT!!
  • MissK70
    grumlig skrev 2014-06-21 21:20:17 följande:

Kyssar över hela kroppen ;)

Puss tillbaka!