• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Bored
    Mollsans skrev 2014-06-27 12:46:14 följande:

alltså jag har tappat bort en berlock till ett halsband.....krupit runt på golvet och letat i en evighet känns det som. nån som vill hjälpa till kanske?

Favorit i repris! Och jag vet nästan säkert att det finns fler!
  • Bored
    Anonym (89a) skrev 2014-06-27 14:56:18 följande:

Idag kapar jag hårsvallet.

Ta inte mer än nödvändigt, det ser fint ut som det är.
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-06-27 15:20:59 följande:
    Ja det finns ju mängder av typer på hittelön. Resesällskap på roadtrip, kanske med en rolig bil, prova på saker man aldrig smakat eller gjort tidigare....eller kanske bara ett gott sällskap att se en musikal....ja du vet det finns massor av saker man kan göra. Eller hat du några andra idéer?
    haha jag tycker alldeles bestämt att dina förslag låter alldeles utomordentligt trevliga! jag är på när som helst, vart som helst och hur som helst....typ....Oskyldig
  • Bobby Clarke

Antecknar det

Mollsans skrev 2014-06-27 13:42:41 följande:
    se men inte röra, hihi

endast några få utvalda får peta på mollsan. men du är välkommen att skicka in en ansökan

• Mollsans
    Bobby Clarke skrev 2014-06-27 15:36:19 följande:

Antecknar det

haha ja det tycker jag absolut att du ska göraSolig
  • Anonym (harnånhårhär)

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  Obestämd)

• Anonym (harnånhårhär)
    Knugen6 skrev 2014-06-27 15:39:59 följande:

Ingen som vågar lägga ut bild på kuken/fittan här? ;)

Det finns det säkert, men det anmäls och plockas bort direkt
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-06-27 15:30:00 följande:
    haha jag tycker alldeles bestämt att dina förslag låter alldeles utomordentligt trevliga! jag är på när som helst, vart som helst och hur som helst....typ....Oskyldig
    Har du hittat berlocken ännu? Jag kan annars tänka mig fler bilder där du letar...finare utsikt får man leta efter... :)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-06-27 16:59:38 följande:

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  )

Äh låt dom flörta på, vad gör det? Och passar inte utbudet så kan du hjälpa till själv med att posta bilder, det blir aldrig bättre än vad man gör det själv till!