• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-06-27 17:03:54 följande:
    Har du hittat berlocken ännu? Jag kan annars tänka mig fler bilder där du letar...finare utsikt får man leta efter... :)
    hihi den är återfunnen och jag tror alldeles bestämt att det är dags att dra sig tillbaka in i kulisserna ett tag. gästspelar några dagar då och då när andan faller på...Solig
  • surfa85
    Mollsans skrev 2014-06-27 15:09:09 följande:

hmm....bra förslag. kanske bäst jag tar massor med bilder ur olika vinklar..så kanske nån hittar den tillslut .

fast nä just det, bäste herr Movit sa ju iof att den låg hemma hos honom.....hur den nu kan ha hamnat där?!

Ja det tycker jag absolut du ska göra ;)
  • Anonym (fluttershy)
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-06-27 16:59:38 följande:

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  Obestämd)

men du då kom jag på en jättebra idé! lägg ut några bilder själv så blir det lite mer variation. 
    jag, och jag tror många med mig, uppskattar den lekfulla lite flörtiga stämningen i tråden. Lättsamt och trevligt är vad det är. 
    dessutom, så om du följt tråden ett längre tag så skulle du ha varit medveten om att det faktiskt är en ganska stor variation på vilka som postar bilder. Jag tror flera här är vad jag skulle vilja kalla "periodare", dvs postar en del bilder under några dagar för att sedan ligga lågt ett tag. 
  • Anonym (fluttershy)

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

men du då kom jag på en jättebra idé! lägg ut några bilder själv så blir det lite mer variation. 
    jag, och jag tror många med mig, uppskattar den lekfulla lite flörtiga stämningen i tråden. Lättsamt och trevligt är vad det är. 
    dessutom, så om du följt tråden ett längre tag så skulle du ha varit medveten om att det faktiskt är en ganska stor variation på vilka som postar bilder. Jag tror flera här är vad jag skulle vilja kalla "periodare", dvs postar en del bilder under några dagar för att sedan ligga lågt ett tag. 
  • grumlig
    Anonym (89a) skrev 2014-06-27 14:56:18 följande:

Idag kapar jag hårsvallet.

phpNjCm1K31562.jpg

Vacker bild ;) fin.
  • Anonym (Gäst)

Nej men ser men på !...En självutnämnd ordningsman/kvinna. Vad bra ! Det har vi ju inte här.
    Du kanske kunde införa lite regler här, som att man bara får posta en bild i veckan och kring kommentarerna kanske man också kunde ha lite regler som att man bara skriver.
    Typ, Fin, Åh vad fin, jättefin,
    men aldrig..Åh vad len och skön du ser ut
    och absolut inte "Åh vad len och skön du ser ut. Skulle vilja känna" och liknade... Nej fy, sådant kan du börja jobba med. Så kanske vi får bort sådant otyg!
  • Anonym (89a)
    grumlig skrev 2014-06-27 18:11:30 följande:
    Vacker bild ;) fin.
    Tack snygging!Flört
  • Toomaas
    Anonym (89a) skrev 2014-06-27 18:57:58 följande:

God kväll då !

God kväll.....hoppla hoppla vilken ljuvligt läckerbit... Flört
  • Anonym ( )
    Anonym (89a) skrev 2014-06-27 18:57:58 följande:
    God kväll då !

Nämen fining, välkommen tillbaka.