• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • dempa
    Licki2Luu skrev 2014-05-12 12:16:59 följande:
    En repris till dig för att du e så go :)

fin och sexig kropp ;)
  • Västman
    goaskalice skrev 2014-07-23 00:17:47 följande:

Dags att sträcka ut sig under täcket. God natt allihop.

phpH5XUHJ29892.jpg

Hear my name Take a good look This could be the day
    Mmmysigt, så vackert...
  • Salle70
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-22 22:23:18 följande:
    Alla är fina på sitt sätt...så det så! Man ska aldrig nedvärdera sig själv.
  • straight arrow

God morgon...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Borkason
    EveBabez skrev 2014-07-22 22:40:36 följande:

Lite rolig min här men ändå... :p  

Haha man behöver inte se superseriös ut jämt, säger vi killar som klipper bort våra huvuden ;)

Vad vackert hår du har! Det kan du använda mycket i kommande bilder ;)
  • Feel me

nyvakna monstret, ber om ursäkt, ser ut som ett troll :) , hur mår ni i denna värmen?, bli man inte lite extra..."upphetsad" :P när de är såå varmt? eller är de bara jag som är sommarkåt av mig???? ^^
  • solis74

Riktigt vackert ;)

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 07:55:15 följande:

Ska se om detta funkar

• Borkason
    Feel me skrev 2014-07-23 08:01:52 följande:
    nyvakna monstret, ber om ursäkt, ser ut som ett troll :) , hur mår ni i denna värmen?, bli man inte lite extra..."upphetsad" :P när de är såå varmt? eller är de bara jag som är sommarkåt av mig???? ^^
    Troll är ju söta vettu :)
    Vi mår bra, och vi är kåta! Märklig känsla det där, kvävande hett utomhus men samtidigt inombords... ;)

Nåväl, jag ger mig ut bland de andra morgontupparna här och lägger ut bilder. Använder mitt kära köksljus igen, de funkar för många här...

• solis74

Du är snygg som nyvaken också ;) Och du är definitivt inte själv att vara sommarkåt ;) Sen blir man ju inte direkt mindre kåt att se dig ;)

Feel me skrev 2014-07-23 08:01:52 följande: