• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NeedfulThings
    Borkason skrev 2014-07-23 10:35:15 följande:
    Snygging! De benen kan få lite massage av ett proffs ;)
    Massage tackar jag aldrig nej till Flört
    Beundrare skrev 2014-07-23 10:36:20 följande:
    Fy fan vad snyggt! Det kallar jag kycklingklubbor från grillen.
    Men ska du äta upp mig då? Förvånad Flört
    Mollsans skrev 2014-07-23 10:37:58 följande:
    alltså dina ben är helt fantastiska!!!!Förvånad

Tack snygging! Värmer alltid lite extra med komplimanger från en annan tjej Flört
    ÄngDal skrev 2014-07-23 10:43:29 följande:
    God förmiddag, fröken, ni har verkligen underbara ben, slanka, välformade. Och mjukt rundade höfter. Lägg till en vacker midja och de "final four"-snyggaste brösten i den här hemisfären (troligen i bägge) så har vi en kropp av yppersta världsklass. Det är allt annat än illa.
    Alltid så fina ord från dig Hjärta

• Beundrare

[quote=73664431][quote-nick]NeedfulThings skrev: Men ska du äta upp mig då? [/quote]

Nä men samma fina form och gyllenebruna färg, helt perfekt ;)

• Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Bjuuuder) skrev 2014-07-23 10:48:28 följande:
    Du kommer snart bli skyldig mig ett par underkläder, du får mig att töja ut min rejält!
    Med tanke på din censurering som gick ner till knävecken, så förstår jag att det töjs rejält  
  • Puffpinglan

En bild till ur samma serie... lyckades få den lite större! :)
    Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • Anonym (Bjuuuder)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-23 11:17:22 följande:
    Med tanke på din censurering som gick ner till knävecken, så förstår jag att det töjs rejält  
    vet inte hur reglerna lyder, men antar att sträcket måste stanna där!Flört
    hade gärna tagit bort det annars!
  • Ronga
    Puffpinglan skrev 2014-07-23 11:18:06 följande:
    En bild till ur samma serie... lyckades få den lite större! :)
    *visslar* Sjukt finSolig
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • hugin86
    hugin86 skrev 2014-07-23 12:17:25 följande:
    mot stranden njut av sol
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-07-23 10:44:59 följande:
    Det funkade på mig i alla fall, en mycket trevlig syn :)
    Tackar
  • Puffpinglan
    Ronga skrev 2014-07-23 11:37:28 följande:
    *visslar* Sjukt finSolig
    Åh, man tackar... Kyss
    Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!