• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-28 20:32:03 följande:
    Nawww kära härtanes viken kille...jag skulle ha rest 10 om jag bara kunde!
    Hihi tio kan ju bli lite svårt för dig att resa om du ska resa tältet själv
  • blomkrukan01
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-28 20:29:47 följande:

Ooooookej! Men är rätt säker att jag kan smita in bakvägen...här stås inte i kö!

Hahaha inte emor teglerna mem du gör motståndarna galna. Min typ av spelare ;)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 20:40:20 följande:

Haha bara du tar det lite lugnt och smidigt

Som en sengångare ungefär? Skulle inte tro det...här är det allt eller inget som gäller...men du har väl smör hemma?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-28 20:41:00 följande:

Hihi tio kan ju bli lite svårt för dig att resa om du ska resa tältet själv

Haha ja du har så rätt...den här fulingen fixar inte campinglivet på egen hand...har du en över?
  • Anonym (Kaponjär)
    blomkrukan01 skrev 2014-07-28 20:43:44 följande:

Hahaha inte emor teglerna mem du gör motståndarna galna. Min typ av spelare ;)

Gäller att passa på medans andra är upptagna på annat håll...eller var det hål?
  • Anonym (Kaponjär)

Nepp nu har jag inte tid mer att förstöra tråden...nu kan ni återgå till att posta bilder!

• Mollsans

smälter snart bort i värmen?..gäller att ha så lite kläder på sig som möjligt helt enkelt

• Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-28 20:47:50 följande:
    Haha ja du har så rätt...den här fulingen fixar inte campinglivet på egen hand...har du en över?
    Jag tror nog att du klarar att resa ett tält själv, jag har en egen tältresare  hemma
  • BAPA
    Borkason skrev 2014-07-28 20:11:24 följande:
    Tackar och bockar och utlovar dig en timmes fotmassage i resten av våra liv om vi någonsin träffas! :)
    Söta söta du!
  • Västman
    Mollsans skrev 2014-07-28 20:55:40 följande:

smälter snart bort i värmen?..gäller att ha så lite kläder på sig som möjligt helt enkelt

Tjusig bild trots motljus