• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-07-28 21:38:21 följande:
    Herregud, de där läpparna, de där brösten, de där vårtorna. *OMG*
    #sexigsomfå

Jag skulle verkligen vilja höra blomrukans förklaring till att han inte väntade utanför ditt jobb tidigare i dag.

Finns det något försvar för att han inte åkte till dig bums? Svar: nej!!!
    Haha tack!!

Det får du be honom förklara
  • straight arrow
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 21:25:13 följande:

Bara jag som inte orkade ge mig ut i solen och fastnade i sängen?

Fastna i sängen med dig låter inte dumt alls...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Nyvaken)
    blomkrukan01 skrev 2014-07-28 21:44:37 följande:
    Tänk dig...samma pose...min hand...och min kropp över dig ;)
    Känns lite bekant det där
  • Anonym (Nyvaken)
    straight arrow skrev 2014-07-28 21:47:22 följande:
    Fastna i sängen med dig låter inte dumt alls...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Jag fastnade mest med mig själv
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-28 21:38:50 följande:
    åh tack detsamma måste jag säga. tycker du är skitsnygg!
    ÄngDal skrev 2014-07-28 21:36:09 följande:
    I have seen the light!!! Cool Solig

Vilken grym snygg outline du bjuder på, Molls. De där formerna du ligger inne med, bröst, rmidja, höfter, rygg, svank, stjärt, lår, ben, det är svårt att se att en kvinna kan bli mycket sexigare. Tungan ute Hjärta
    och när jag tror att du inte kan komma på finurligare komplimanger så lyckas du igen och än en gång är jag tomatröd i ansiktet. Skäms
    Kyss Oskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 21:51:43 följande:
    Jag fastnade mest med mig själv
    Du vet, den mentala bilden du framkallar genom att antyda det du antyder kan få en munk i självsvängning, det är du medveten om, hoppas jag... Skrattande
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-07-28 21:55:05 följande:
    Du vet, den mentala bilden du framkallar genom att antyda det du antyder kan få en munk i självsvängning, det är du medveten om, hoppas jag... Skrattande
    Är väl inte mitt fel att jag är singel och helt oförmögen att ragga

Då får man reda sig själv som en riktig kvinna
  • Nilssson
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 21:25:13 följande:

Bara jag som inte orkade ge mig ut i solen och fastnade i sängen?

Fantastiskt vackert. Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 22:02:18 följande:
    Är väl inte mitt fel att jag är singel och helt oförmögen att ragga

Då får man reda sig själv som en riktig kvinna
    Jag ska tänka på det i natt, med händerna under täcket...

Att du skulle vara oförmögen att ragga tvivlar jag starkt på. Att du är singel är en större skandal än att Qatar fick VM i fotboll...
  • Beundrare
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:07:05 följande:

Sitter här hemma uttråkad till max

Fasen vad najs!