• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-02-22 10:18:51 följande:

Jag gillar verkligen din varité på bilderna du postar. Har du NÅGON annan pose än den som du har på den här bilden?  Du har säkert 30 bilder med exakt samma pose.
    Nej, jag står alltid så....är stelopererad från hakan och neråt...
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-22 10:20:23 följande:
    Nej, jag står alltid så....är stelopererad från hakan och neråt...

Sover stående också antar jag då.
  • hösthjärta

Men snälla Mattias! Du förstår väl att vi nu vill se dig utfläkt på en skinnfäll eller i badet sippandes på ett glas skumpa. Flört

• Mattias39
    Anonym skrev 2013-02-22 10:24:59 följande:

Sover stående också antar jag då.

Japp...
    Vill också passa på att tacka för det sätt du bidragit i denna fina tråd. Dina bilder är verkligen underbara och jag förstår att du ser ner på oss andra som inte klarar att leverera på samma höga nivå som dig.

PS. Nog bästa jag förklarar att det där var ironi. Litar inte på din förmåga att förstå omvärlden. DS.
  • Mattias39
    hösthjärta skrev 2013-02-22 10:26:43 följande:
    Men snälla Mattias! Du förstår väl att vi nu vill se dig utfläkt på en skinnfäll eller i badet sippandes på ett glas skumpa. Flört

Ja, naturligtvis....kanske kommer senare...kanske... Flört
  • Anonym (88)
    Anonym skrev 2013-02-22 10:18:51 följande:

Jag gillar verkligen din varité på bilderna du postar. Har du NÅGON annan pose än den som du har på den här bilden?  Du har säkert 30 bilder med exakt samma pose.
    Anonym.......... lika bitter och (o)trevlig som vanligt märker jag.
  • Anonym
    hösthjärta skrev 2013-02-22 10:26:43 följande:

Det går inte, han är stelopererad.
  • Anonym

Sluta att förstöra mitt fotoalbum! 

• Anonym (88)
    Anonym skrev 2013-02-22 10:38:45 följande:
    Och du Krokus77 är lika anonym som vanligt märker jag.
    Absolut Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden