• BigBen

Helkroppstråden

NoteturNomen skrev 2013-02-22 12:57:54 följande:
    Och så får ni en bild bara för att det är fredag! Skål Men bara ni som är trevliga och snälla och oanonyma Kyss

Oj. Vilken fin rumpa.

Säger så eftersom man inte kan få en örfil över nätet (fysisk alltså, verbal får man kanske.) Skäms

• Ecchi
    BigBen skrev 2013-02-24 12:59:49 följande:
    Oj. Vilken fin rumpa.

Säger så eftersom man inte kan få en örfil över nätet (fysisk alltså, verbal får man kanske.) Skäms

Tack :)
  • BigBen
    Bingo skrev 2013-02-21 17:41:42 följande:
    Jag måste nog göra dig besviken nu. Jag har inte en aning om jag ska säga om en sån fantastisk vacker rumpa. Färgerna, kompositionen och formerna...  Drömmer
    Håller med Bingo.

Väldigt snygga trosor också.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-24 12:59:45 följande:
    Helt enkelt, bra ljus och hyfsad kamera, stå nära spegeln. Svårt att beskriva hur man gör man kan ta en bild som man ser var jag håller kameran när jag tar om du vill :P Kanske hjälper lite iaf
    Jag hör av mig. Lovar.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ecchi skrev 2013-02-24 12:42:53 följande:
    Lördag morgon:

Skärpan är inte bra. Ni får tänka er suddigheten som en kväll på krogen. Inte för att de passar kläderna.

Inte bättre den. Hur har ni lyckas få bilder bra som ni tagit mot spegel?
    Du är en mycket vacker kvinnaEcchi, hoppas få se mer av dig. Tack.....{#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nanime
    Men Ecchi, dina bilder blev bra ändå :P Suddiga eller ej så ser man hur din kropp ser ut! Mycket fint Solig

Bra ljus är en förutsättning för osuddiga bilder, och att man lyckas hålla kameran ganska still :P Om man inte vill använda blixt men då ser man blixten om man tar i spegel.
    I övrigt så hjälper det också att ha en ren spegel(vilket jag INTE har då jag har ett barn som tycker om att kladda på speglar) och stå så nära man kan utan att ljuset påverkas.

• Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-24 13:31:17 följande:
    Men Ecchi, dina bilder blev bra ändå :P Suddiga eller ej så ser man hur din kropp ser ut! Mycket fint Solig

Bra ljus är en förutsättning för osuddiga bilder, och att man lyckas hålla kameran ganska still :P Om man inte vill använda blixt men då ser man blixten om man tar i spegel.
    I övrigt så hjälper det också att ha en ren spegel(vilket jag INTE har då jag har ett barn som tycker om att kladda på speglar) och stå så nära man kan utan att ljuset påverkas.

HELVETE va du är grann, Nanime, det är fan inte klokt alltså.....
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-02-24 14:05:38 följande:
    HELVETE va du är grann, Nanime, det är fan inte klokt alltså.....
    Solig Hjärta
  • Ecchi
    Anton Chigurh skrev 2013-02-24 13:11:01 följande:
    Du är en mycket vacker kvinna, Ecchi, hoppas få se mer av dig. Tack.....{#emotions_dlg.flower}
    Tack :)
Svar på tråden Helkroppstråden