• vonKatt

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2014-01-01 21:13:37 följande:
    Utbyte mot vad Cool???
    Hmm.... Möjligen kan det behövas en god mango i leken, för att det ska kunna bli lite saftigare...
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-01 21:22:30 följande:

vonKatt´s lekar är inte att leka med Drömmer............ har jag hört Tyst!!
    Vad har du nu hört? :-O

Och inte lyssnar väl du till rykten?
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 08:47:22 följande:
    Hört och hört.... har läst mig till en hel del under min tid i tråden Flört.
    Och du har minne som en...... Elefant?
  • vonKatt
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-02 09:24:37 följande:

Elefant! ?! Trodde inte jag skulle läsa om Mangoo och elefant i samma mening. Varken grå eller har snabel :-P
    Just det som var roligt. För den där goda Mangon är allt annat än en elefant. Skulle vara lika exotisk som en om något! Drömmer
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 09:25:52 följande:
    Haha det är det som är det fina med katten...... man vet aldrig vad hon hittar på Flört.
    Nä. Om du är exotisk som en elefant, så är jag kort och kort oberäknelig som en katt! KyssSolig
    Prrr!
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:40:56 följande:

Mjaou! Fin du är! Riktig Mangolicious!!! :-P
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 12:40:57 följande:

Goddag!! Denna t råd lever vidare även 2014 verkar det som...

Mm... Där är han igen! Den vilsna snygga killen

Jag kan leda dig rätt! Lovar! Känner till minst tre destinationer där jag tror att du kan göra dig förstådd!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 13:07:57 följande:
    Låter som att du förstått exakt hur du skall göra för att få mig att kommunicera på min maximala nivå. Det finns bara tre destinationer där jag känner mig riktigt hemma...Men när jag väl är där kan jag tala i tungor..
    Det låter som vi förstår varandra precis!

Sa jag att bilden var jävligt läcker också?
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:09:55 följande:
    Det går också självklart hem i den här tråden Oskyldig.
    vonKatt skrev 2014-01-02 12:59:02 följande:Mjaou! Fin du är! Riktig Mangolicious!!! :-P

Får nog ta en sväng till Solna snart DrömmerFlört! "Katten och Dumbo på nya äventyr".

PPP- WTF FörvånadFlört??

Fantastisk titel.... På en av våra glada utekvällar!
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:11:22 följande:

Formuleringsmässigt känns du väldigt bekant Drömmer + att jag tycker mig känna igen lgh och delar av kroppen- NOEL?
    Men låt karln få vara hemlig!!!
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:17:26 följande:
    Det skulle bli en totalt galen kväll/natt/morgon kan jag lova Skrattande ..........med ett antal uppföljare såklart.
    Helt klart många uppföljare! Fast, jag brukar sällan bli medbjuden igen.... Tjejer gillar oftast inte mig. Konstigt det där!!

Och vad gäller Mr Lost... Om det SER ut som en sexig man, skriver som en sexig man, är hemlig som en sexig man. Ja, då är det ta mej FAN EN SEXIG MAN!!!

Glad att han är här, shyy... Inte skrämma bort honom igen
Svar på tråden Helkroppstråden