• vonKatt

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:49:04 följande:
    Alltid jobbigt med beroendeframkallande substanser Flört.

Det där låter som överkurs. Specialutbildad Drömmer??

Jag väntar tålmodigt om än dock en smula otåligt Obestämd.

Ja. Jag är väldigt bra på djup. Kan lära dig min vän, du får kursen gratis. Annars gav jag bort den till några av mina killkompisars fruar i julklapp. Ingen ringde och tackade! Jävla typer.....
    Och jag som bara vill sprida lite kunskap om hur man fångar det vackra i vardagen!
    Prrr!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:49:25 följande:
    Jaså, på det viset. Låter som välbehövlig motion för honom...Tyst

Jo.... han stånkar fruktansvärt. Väldigt dåligt flås på gubbfan nu!
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 14:52:39 följande:
    Ja hellre första bästa trasa än vad jag läste "första bästa transa"......min utrustning hade väl varit måttlig pigg på det Foten i munnen

Om det är en transa som är närmst så..... kan inte hjälpas!
    Prrr!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:58:38 följande:
    Jag tyckte det var en väldigt bra kurs i alla fall! Om någon frågar efter referenser kan du hänvisa till mig. Det djup vi skapade tillsammans har hjälpt mig att uppskatta fotokonsten på ett helt nytt sätt....

Skönt att nån gillade den iaf! Och frugan då? Tyckte hon att det gav något?
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 14:59:04 följande:

Men alltså jag är osäker....blir linsen helt ren då? Är inte det lite väl "dirty"

Nej! Transor är extra grymma på att hålla linsen ren! De har ju en hel del egna erfarenheter, så att säga!
    Prrr!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 15:03:27 följande:
    Hon vill inte göra annat än att greja med kameran nuförtiden.

Det glädjer mig! Hon måste skicka in sin examen för att få ett Kattigt slutbetyg i kursen. Hälsa henne det!
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 15:07:20 följande:

Tänkte inte så långt....jag måste nog erkänna Katten att du är nog väldigt erfaren när det gäller att hålla och hantera en kamera för att få det bästa resultat. Min kamerautrustning står till ditt förfogande anytime.

Tackar och bockar! Katt
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 15:15:49 följande:

Det var så lite katten, satt hårt inne och våga erkänna att du har kompetensen men det finns absolut ingen som helst tveksamheter längre.

Trots min ringa ålder så har jag spottat på en hel massa linser. Det måste jag ändå få skryta lite med! DrömmerOskyldig
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 15:20:47 följande:
    Ja det har inte jag....men däremot har jag placerat mitt objektiv i lite olika fodral....

Är du inte rädd att du tappar bort det då? Förvånad
    Prrr!
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 17:37:45 följande:

Så nu vänder du andra sidan till va? snygg den med!
Svar på tråden Helkroppstråden