• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mollsans
    småsugen skrev 2014-08-08 22:35:34 följande:
    Syndigt sexig är du lilla Mollsans
    NyttNamn skrev 2014-08-08 22:24:49 följande:
    Nä jag kastar nog in handduken för i dag... Börjar vara gammal, orkar inte vara uppe och nattsudda smile2.gif  
    har ju lärt mig av de lite mer rutinerade FL-profilerna Flört
    Frontline skrev 2014-08-08 22:38:46 följande:
    Oj där var den natten förstörd, nu kommer man ha denna bilden på näthinnan och inte kunna sova :)
    hihi kanske lika bra du skippar sömnen och fortsätter hänga här iställetDrömmer
  • Frontline
    Mollsans skrev 2014-08-08 22:40:42 följande:
    hihi kanske lika bra du skippar sömnen och fortsätter hänga här iställetDrömmer
    Ja det är tydligt det Tungan ute
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • jjj333
    Mollsans skrev 2014-08-08 22:27:22 följande:

jag fortsätter att strosa omkring här hemma endast iklädd?vad man nu ska kalla denDrömmer

Om man vore hemma hos dig ändå ;)
  • Mollsans
    jjj333 skrev 2014-08-08 22:44:25 följande:
    Om man vore hemma hos dig ändå ;)
    ja tänk omSolig   hade inte haft nåt emot lite sällskap
  • jjj333
    Mollsans skrev 2014-08-08 22:46:13 följande:
    ja tänk omSolig   hade inte haft nåt emot lite sällskap
    Hehe ;) Samma här, också ganska ensamt hos mig..
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-08 21:49:59 följande:
    Nu ville jag ju inte svara på din fråga om jag faktiskt har rotat bland dina underkläder eller inte, meeeen om jag nu skulle få önska, så skulle jag vilja se dig i det röda settet. Det var länge sedan, om ens någonsin här i tråden ;)
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden  
    Har inga bilder här, men bjuder på denna!

• In trouble
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 22:04:49 följande:

Tog en dusch ikväll. Tror nog maken märkte att jag var på gott humör för han kom in och gjorde mig sällskap efter en stund :)

Förstår att han gjorde dig sällskap, jag hade aldrig låtit dig duscha ensam

Galet fina bröst
  • Jutten
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 22:59:47 följande:
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder smile5.gif men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden smile5.gif  
    Har inga bilder här, men bjuder på denna!

Wow, vilka vackra ögon!
  • Frontline
    Jutten skrev 2014-08-08 23:03:45 följande:
    Wow, vilka vackra ögon!
    Kan bara instämma Skrattande
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Midnight Mover
    småsugen skrev 2014-08-08 22:31:54 följande:

Fredagsboobs

Småsugen, din kropp är helt magiskt vacker! Det är ju faktiskt så att jag blir storsugen på dina härliga tuttarGlad