• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 22:59:47 följande:
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder smile5.gif men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden smile5.gif  
    Har inga bilder här, men bjuder på denna!

Sjukt vackra ögon!!!!
  • Anonym (Solar)
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 16:35:50 följande:
    Solar, vill bara säga att jag ÄLSKAR dina bilder! Mycket vackrare än så här kan inte en kvinna bli Solig
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 16:37:37 följande:
    Och sexigare än så här blir det inte Flört
    Tack för dom fina kommentarerna

• Zack
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder smile5.gif men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden smile5.gif  

Oboy låter som ett fint alternativ till kaffe och dessa grönskimrande, vackra ögon är helt klart ett synnerligen gott alternativ till en bild på dig i de röda underkläderna. Den bilden tar vi bara en annan gång ;)
  • Zack
    Mollsans skrev 2014-08-08 22:27:22 följande:

jag fortsätter att strosa omkring här hemma endast iklädd?vad man nu ska kalla denDrömmer

Nä men, åkte den gamla trasan på ikväll igen. Vilken tur....för oss ;)...
  • Anonym (Solar)

Här kommer en bild på en påklädd tjej som omväxling

• Anonym (Dumspirospero)
    Jutten skrev 2014-08-08 23:03:45 följande:
    Wow, vilka vackra ögon!
    Tack! Nu är det din tur, du hade ju så många bilder att välja på
    Frontline skrev 2014-08-08 23:04:50 följande:
    Kan bara instämma Skrattande
    Tack
    HäckHäxan skrev 2014-08-08 23:07:57 följande:
    Sjukt vackra ögon!!!!
    Tack så mycket
    Zack skrev 2014-08-08 23:28:26 följande:
    Oboy låter som ett fint alternativ till kaffe och dessa grönskimrande, vackra ögon är helt klart ett synnerligen gott alternativ till en bild på dig i de röda underkläderna. Den bilden tar vi bara en annan gång ;)
    Hahahaha..så mycket oboy så skeden står upp i glaset  
    Ja den bilden tar vi en helt annan gång, måste leta upp skiten och damma av det bara

• Anonym (Kaponjär)

Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 

Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden  

Lördag och jag vaknade med ett ryck och trodde det var Fredag...ibland då är det alltså allt för härligt att vara människa

Missad en bild igen... Så du vet vad du ska göra! Se så....
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-08 23:37:46 följande:

Menar du att jag missat dig utan?

Jag gillar klädseln...visar formerna rätt tydligt. Sen det där söta smilet får du stjärna i kanten för, otroligt söt är du.
  • Beundrare
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-08 23:37:46 följande:

Jag gillar absolut det man ser. Himla söt