• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-08-10 13:51:35 följande:

Gult collage idag. Ska försöka läsa ikapp vid tillfälle idag. Trevlig helg allihop som får tråden att rulla på

Vackert som alltid!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Snuskig)
    straight arrow skrev 2014-08-10 14:02:09 följande:

Piggas upp menade jag att skriva, haha...men andemeningen gick ju fram :)

Ja, jag menar väl det...;)
  • blomkrukan01
    goaskalice skrev 2014-08-10 13:51:35 följande:

Gult collage idag. Ska försöka läsa ikapp vid tillfälle idag. Trevlig helg allihop som får tråden att rulla på

Ser väldigt snyggt ut ;)
  • Anonym (:) 6)

Ja, kaponjär, eftersom du inte har dykt upp, så åker kläderna på igen! Cool
    Och om du fortfarande vill låna kameran, så står DU framför den! NAKEN!! Tungan ute
  • Nilssson
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-10 14:38:30 följande:
    Ja, kaponjär, eftersom du inte har dykt upp, så åker kläderna på igen! Cool
    Och om du fortfarande vill låna kameran, så står DU framför den! NAKEN!! Tungan utesmile2.gif
    Ställer inte han upp så gör jag det. Skrattande
  • swed38
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-10 13:17:24 följande:

Slö söndag....

Mmm..eggande bild!! Skulle du vilja gå med i min grupp med vågade bilder och posta nått lite extra hett? *hoppas* =)
  • Anonym (Snuskig)
    swed38 skrev 2014-08-10 15:03:01 följande:

Mmm..eggande bild!! Skulle du vilja gå med i min grupp med vågade bilder och posta nått lite extra hett? *hoppas* =)

Då kan jag inte vara anonym?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-10 14:38:30 följande:

Ja, kaponjär, eftersom du inte har dykt upp, så åker kläderna på igen! 

Och om du fortfarande vill låna kameran, så står DU framför den! NAKEN!! 

Haha...men men men men... Jag sa ju aldrig när heller, sitt sådär du ett tag jag kommer!

Fjärilar från helvetet också...jag har alltid gillat dom små liven men nu vete fan om dom gillas längre!

Jävla härlig kropp har du då, och brösten...ja just det...dom ja, riktigt snygga, benen sen och magen. Ja man blir lite...vad säger dom...öööö...hmmm...lite sådär, ja du vet! Kort och gott, du är härligt läcker du!
  • Doctor Why
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-10 15:35:28 följande:
    Då kan jag inte vara anonym?
    Om du gör en till profil så kan du lägga in bilder där utan att vara orolig.
    Ex..min profil visar inte vem jag är Solig

Det finns också möjlighet att endast visa bilderna för de som är medlemmar i gruppen.
  • blomkrukan01

Man måste passa på! Vet aldrig när solen försvinner ;)