• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Jutten
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-10 18:13:22 följande:
    Ja så nu måste du ju lösa bilden på egen hand :) ska ge dig några tips!
    1: ställ dig framför en spegel
    2: ta som du tog din första bild
    3: be grannen ta bild
    4: ställ upp mobilen, ställ in självutlösaren och ta bild
    5: ställ dig framför spegeln är nog lättast! 
    Haha, du ger dig inte, gillart! ;)

Jag löser väl det då...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-10 18:04:47 följande:

Ovanligt påklädd bild för att vara från mig, men det bjuder jag på:)

Utomhusbröst

Ähhh det såg trevligt ut tycker jag. Allt är inte bara porr...jag gillar faktiskt även vardagliga bilder, typ spontana när man får infall ungefär. Även om jag ibland kan skriva av med kläderna etc så kan jag tycka att det ibland känns som att det blivit en tävling om vem som vågar visa mest osv, är skönt att det kommer in lite kläder i tråden faktiskt...
  • Anonym (Dumspirospero)
    Jutten skrev 2014-08-10 18:24:08 följande:
    Haha, du ger dig inte, gillart! ;)
    Jag löser väl det då...
    Jag ger mig inte i första taget! Hahaha
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-10 18:19:31 följande:

Ja och vem gillar inte snusk liksom!

Haha...jo jag vet att du är väldigt Snuskig av dig, men sen finns det ju vi som är lite mindre snuskiga av oss! Asg...eller vad menar du?
  • Anonym (Snuskig)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-10 18:25:15 följande:

Ähhh det såg trevligt ut tycker jag. Allt är inte bara porr...jag gillar faktiskt även vardagliga bilder, typ spontana när man får infall ungefär. Även om jag ibland kan skriva av med kläderna etc så kan jag tycka att det ibland känns som att det blivit en tävling om vem som vågar visa mest osv, är skönt att det kommer in lite kläder i tråden faktiskt...

Vad roligt att du tyckte om den:) det var verkligen ett infall, gjorde promenaden till affären lite mer spännande...

Jag gillar också klädbilder, det är skönt med omväxling.

Inte ska det bli en tävling inte, var och en får ju visa det de är bekväma med tycker jag:)
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-08-08 14:28:52 följande:
    Kul att få fredagsfeeling av dig igen, snygging... härlig bild!
    Zack skrev 2014-08-08 14:29:04 följande:
    Jag måste sluta gå in och titta på den här sidan på arbetstid. Välte just kaffekoppen och trillade ur stolen......herre min skapare!! Vilken kropp, vilken bild, vilken makalöst vacker kvinna :)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-08 14:38:56 följande:
    1. NEJ Jag bor inte i tråden, det är tredje gången jag är in här idag... smile5.gif
    2. Glömde bort vad jag skulle säga.
    3. Vart har du varit hela mitt liv? smile5.gif

Finns inte många ord som kan beskriva dig helt ärligt, enastående, vacker, himmelsk...ja är bara som sand i jämförelse mot vad du utstrålar! Tid och rum stannar när nu äntrar tråden, det enda som rör sig kroppsligt på en är lillkillen och hjärtat! smile2.gif Ja herrejävlar vad du är vacker! smile5.gif
    Anonym (desnudo) skrev 2014-08-08 16:02:56 följande:
    Guds gåva till mänskligheten...
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 16:41:57 följande:
    Åh jösses, blir ju sugen på både fredagsmys och äventyr! Blir alldeles förvirrad här... Tungan ute
    LoLs pappa skrev 2014-08-08 17:16:16 följande:
    Herre min skapare, finns ej superlativ att täcka intrycket av denna bild.
    Min fredag är komplett iom den.
    Hoppas du får ett trevligt äventyr NT {#emotions_dlg.flower}Skål
    Jo01 skrev 2014-08-08 17:45:16 följande:
    Det går inte att få för mycket av dig NT.
    Din kropp är enastående fin.
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-08-08 18:29:37 följande:
    Men jävlar!!
    swed38 skrev 2014-08-08 22:12:25 följande:
    Börjar få slut på komplimanger...kanske din sexigaste bild...tänk att få se dig i helkropp..helnaken...grr...
    Tack så hemskt mycket ni fina människor! {#emotions_dlg.flower}

Nu är jag iallafall tillbaka från mitt helgäventyr, men väntar nog med att ta nya bilder tills semesterkulan lagt sig lite, det blir ju lite för god mat och dryck under ledigheten Flört

Ska leta efter något gammalt så länge! Glad

• Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-10 18:33:38 följande:
    Haha...jo jag vet att du är väldigt Snuskig av dig, men sen finns det ju vi som är lite mindre snuskiga av oss! smile2.gif Asg...eller vad menar du? smile2.gif
    Hahaha...inte riktigt som du tänkte det! Byt ut du till jag och dig till mig så passar det betydligt bättre in
  • Anonym (Lotta)

Hej! Ny här! Hoppas man får vara med?

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-10 18:39:31 följande:

Hahaha...inte riktigt som du tänkte det! Byt ut du till jag och dig till mig så passar det betydligt bättre in

Haha...nja det där var nog största lögnen du dragit va? Hur många nakenbilder har du sett av mig? Sen vänder vi på det.... Sen om jag dreglar över dom hör inte hit...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Lotta) skrev 2014-08-10 18:43:13 följande:

Hej! Ny här! Hoppas man får vara med?

Vart hittade du den där bilden om man får fråga?