• stief84

Helkroppstråden

[quote=69007003][quote-nick]Nanime skrev 2013-03-02 13:09:10 följande:[/quote-nick]Lusse och lo! Sjukt fina ni är!!!! Slänger in en träningsbild här också. Har liksom inga bättre på lager för tillfället Precis innan ett knäböj xD Love you nanime. Vacker som fan.

• Jonzonto

Har inte testat att lägga upp någon bild ännu, men tog en nu.. Känner mig dock inte i topp-trim då jag inte har tränat på ett antal veckor pga förkylning samt hemma-myskläder! Men håll till godo, kanske fixar en bättre sen när jag väl blivit frisk..

• stief84
    Jonzonto skrev 2013-03-02 13:39:45 följande:
    Har inte testat att lägga upp någon bild ännu, men tog en nu.. Känner mig dock inte i topp-trim då jag inte har tränat på ett antal veckor pga förkylning samt hemma-myskläder! Men håll till godo, kanske fixar en bättre sen när jag väl blivit frisk..  

Bara för du har zelda som avatar så gillas det skarpt.
  • Jonzonto
    stief84 skrev 2013-03-02 13:41:26 följande:

Bara för du har zelda som avatar så gillas det skarpt.
    Haha! Tackar! :P
  • Anonym
    Nanime skrev 2013-03-02 13:09:10 följande:
    Lusse och lo! Sjukt fina ni är!!!!

Slänger in en träningsbild här också. Har liksom inga bättre på lager för tillfället Skrikandes
    Precis innan ett knäböj xD

Aj aj aj Nanime! Inte flexa bak knäna sådär om du vill bespara din kropp ifrån skador! Aldrig raka knän!
  • lille Birger

Slänger in en träningsbild här också. Har liksom inga bättre på lager för tillfället Skrikandes
    Så där stark ska jag också bli när jag blir stor! Drömmer
  • Anton Chigurh

Du är inte snygg, Nanime, du är riktigt jävla snygg....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mattias39
    Ms L skrev 2013-02-26 12:18:52 följande:

Okej, erkänner att jag har vissa exhibitionistiska drag Flört 

Ms L....Jag har varit borta från FL i 2 veckor nu...och kan inte  tänka mig ett bättre sätt att komma tillbaka på, än att se dina otroligt fina bilder! Du har en supersnygg kropp!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden