• Lussekatta

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-02-27 20:34:26 följande:
    Det första som poppar upp i mitt huvud när jag ser den bilden är hur jag daskar till din putande rumpa... På något vis uppmanar den till ett bestämt handlag...fast det kan ju vara min hjärna som är lite felkopplad också Oskyldig
    jag putar medvetet ju tror inte du är felkopplad någonstans....Oskyldig
  • Becca1989
    lilletrille skrev 2013-02-27 16:01:17 följande:
    För vissa som postade bilder i den här tråden försvann ju rätten att vara anonym. Kanske dags att ta bort den rätten för anonyma skitstövlar som förstör stämningen också, eller vad säger våra moderatorer till det?
    Håller med dig..
  • DrJekyl
    Lussekatta skrev 2013-02-27 20:14:14 följande:

Jag ser att du har lärt dig att puta med rumpan ;) Måste ha en bra lärare helt klart..*S*
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • stief84

http://www.familjeliv.se/hem/stief84/gallery/phpqnnl9m.jpgStäng Inte mkt men det e jag.

• Mucko

Oj så härligt foton ,mer foton
  • sixtenblixten

Jävligt sexiga ben
  • NOEL75
    Lussekatta skrev 2013-02-27 20:36:20 följande:
    jag putar medvetet ju tror inte du är felkopplad någonstans....Oskyldig
    Då var min ryggmärgsreaktion rätt Det var en härligt uppmanande gest från din sida. Synd jag inte kunde hjälpa till med en uppföljning {#emotions_dlg.djavulsk}
  • NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-02-25 20:16:48 följande:

Ja vad säjer man..... perfektion. Det där är mitt manskroppsideal. Och det säjer jag inte för att få se mera.
    (Fast får man önska en ryggbild nån gång? Drömmer )
    Oj hur kunde jag ha missat det här inlägget? Vilket smicker Glad. Det gillas. Skall se om jag kan få till en ryggbild på något vis här så småningom. Bara för dig snygging Flört
Svar på tråden Helkroppstråden