• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:52:24 följande:
    Vuxengodis bjuder jag på alla dagar i veckan... Har du något mer i din godispåse?
    Ja, det kan väl hända... Något särskilt som önskas? Flört
  • Anonym (MissLi)

[quote=73816702][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:42:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Mmm gillar skäggstubben. Läcker!

• Doctor Why
    Dress skrev 2014-08-17 15:28:52 följande:
    Önskar det var en sådan här dag istället för detta evinnerliga regn :P Jag känner mig bortskämd efter denna härliga sommar! :) phpnfLUN751475.jpg
    Fin bikini på din snygga kropp. Du är med i min grupp "Top 5 av snyggingar" {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 16:39:20 följande:

Rart sagt ängdal. Det värmer. Får väl gå från undergiven till dominant då så jag får min vilja fram. Eller också får jag väl leva ut det via text här och med fantasin. Ska överväga ditt förslag. Gillar inte att bli offentlig och det måste man väl om man ska skriva mail här?

Sjukt modigt och härligt av alla att lägga ut bilder här i tråden! Så många fantastiska kroppar att njuta av!

:)  Ja, du får väl byta inriktning...eller fantisera. SkämsOskyldig

Du får som sagt gärna skriva till mig, jag brottas med dessa tankar själv och det är alltid trevligt att kunna prata om det med en likasinnad. Du kan ju skaffa en mer hemlig profil eller så litar du på att det som sägs stannar mellan oss. Jag är en gentleman och kan bevara förtroenden! Glad

Du tillhör ju själv de modiga, men det är bara att hålla med: det finns så många otroligt fina människor här (och inte bara på utsidan).
  • Dress
    Doctor Why skrev 2014-08-17 16:56:08 följande:
    Fin bikini på din snygga kropp. Du är med i min grupp "Top 5 av snyggingar" {#emotions_dlg.flower}
    Men det var en fin eloge! {#emotions_dlg.flower} Vad glad jag blir Solig
  • ÄngDal
    EveBabez skrev 2014-08-17 16:09:51 följande:

Vad snälla alla människor är här, blir så glad av era positiva kommentarer! Solig

Inte så konstigt, du är ju jättefin i den där klänningen och den där kroppen och det sär ansiktet och den där plutläppen... Glad
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 16:53:22 följande:
    Ja, det kan väl hända... Något särskilt som önskas? Flört
    Vad som helst där du ingår som huvudingrediens skulle smaka bra
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 16:53:25 följande:
    [quote=73816702][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:42:07 följande:[/quote-nick][/quote]
    Mmm gillar skäggstubben. Läcker!
    Tack Miss!! Det kan dock skapa viss rodnad på morparten i vissa sammanhang, men sånt får man väl ta.....Cool
  • ÄngDal
    Dress skrev 2014-08-17 15:28:52 följande:

Önskar det var en sådan här dag istället för detta evinnerliga regn :P Jag känner mig bortskämd efter denna härliga sommar! :)

Klassisk bikini, otroligt söt och samtidigt väldigt sexig...och med den kroppen dessutom... Cool
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:52:24 följande:
    Vuxengodis bjuder jag på alla dagar i veckan... Har du något mer i din godispåse?
    Lite mage kanske?
  • Anonym (MissLi)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 17:02:28 följande:

Vad som helst där du ingår som huvudingrediens skulle smaka bra Tack Miss!! Det kan dock skapa viss rodnad på morparten i vissa sammanhang, men sånt får man väl ta.....

Det är just därför stubb är så jävla sexigt!