• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Zack skrev 2014-08-21 12:33:45 följande:
    Ligg kvar så kan vi äta lunch i sängen tillsammans....behövs ju energi om vi efterföljande ska göra av med energi;)....snygga former för övrigt :)
    Jaha... Här ligger jag och väntar... Vart tog du vägen? Drömmer
  • Dress
    blomkrukan01 skrev 2014-08-21 12:39:24 följande:
    Så grymt fin :) fina Dress
    Se där...du hittade några ord i alla fall.
    Komsi komsi ;)
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Ja, till slut... Men de satt långt inne Solig
  • blomkrukan01
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-21 12:39:55 följande:

Bildserie jag kallar "tokuttråkad på lunchen"

Hög klass på dina bilder ;)
  • Anonym (Snuskig)
    straight arrow skrev 2014-08-21 12:46:51 följande:

Å ena sidan är jag tacksam för att du är uttråkad och producerar så fina bilder, å andra sidan blir jag sugen på att hjälpa dig att aktivera dig på lunchen... ;)

Ändå en liten tröst att det finns någon där ute som kan tänka sig att förbarma sig...;)
  • Anonym (Snuskig)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-21 12:57:05 följande:

Hög klass på dina bilder ;)

Jaså? Tack, det var snällt:)
  • Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-21 13:45:27 följande:

Väldigt vackert!
  • Anonym

Ni får själva avgöra om trosorna åker av eller påDrömmer
  • blomkrukan01
    Anonym skrev 2014-08-21 13:51:24 följande:
    Ni får själva avgöra om trosorna åker av eller påDrömmer