• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Gruppen)
    EveBabez skrev 2014-08-21 19:04:38 följande:

Verkar som att man måste klä av sig för att bli sedd och omtyckt här... Så jag avlägsnar mig, det var kul medan det varade. Ha det bra allihopa! :) 

Absolut inte, alla sorters bilder är mycket uppskattade och omtyckta...
  • blomkrukan01

Verkar som att man måste klä av sig för att bli sedd och omtyckt här... Så jag avlägsnar mig, det var kul medan det varade. Ha det bra allihopa! :) 

Det tycker jag verkar onödigt! Du är ju jättefin och i alla fall jag tittar mer än gärna på dina bilder :)

Välkommen tillbaka om du ångrar dig!
  • Anonym (Kaponjär)

Så är det absolut inte. Jag vill inte gå på för hårt så jag håller låg profil men vill förklara hur jag ser det, allt handlar inte bara om bilder, blir ett socialt samspel mellan parterna och ger man inte sig in i det samspelet med att bara förvänta sig att få kommentarer utan att själv gett något så blir det väldigt enkelspårigt. Du har självfallet gett oss fina bilder men annars har jag inte sett så mycket i form av text. Stanna kvar du och kivas lite, munhugg lite...ja limma lite och kommentera så ska du se på annat.

MvH....Kaponjär
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-21 14:38:29 följande:
    Måste ju börja med det lilla jag har av dig till att starta med, men självklart finns det andra platser i sovrummet som jag skulle vilja tillbringa tid tillsammans med dig...alltså inte pappkopiutgåvan ;)
    Hahaha...skulle vilja veta vad du börjar med  
    blomkrukan01 skrev 2014-08-21 14:52:33 följande:
    Åter igen en grym bild på dig. Men ser man ut som en gudinna är det ju inga konstigheter ;)
    Tack blomman men nu tog du i liiiiiite för mycket tror jag..

• blomkrukan01
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-21 20:33:10 följande:

Hahaha...skulle vilja veta vad du börjar med  Tack blomman men nu tog du i liiiiiite för mycket tror jag..

Då ska du se vad jag skrev först men suddade ut ;)

Intenalls överdrifter från min sida :)
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-21 20:44:05 följande:
    Då ska du se vad jag skrev först men suddade ut ;)
    Intenalls överdrifter från min sida :)
    Skrikandes Hatar när andra får mig nyfiken
    Tror att det var något i stil med; fin bild ruggugglan....hahahahaha
  • blomkrukan01
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-21 20:47:40 följande:

Hatar när andra får mig nyfiken

Tror att det var något i stil med; fin bild ruggugglan....hahahahaha

Hahaha ja humor har du ju uppenbarligen inte brist på i alla fall :)

Guess again...din gissning va inte ens i samma galax
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-21 20:52:15 följande:
    Hahaha ja humor har du ju uppenbarligen inte brist på i alla fall :)
    Guess again...din gissning va inte ens i samma galax
    Hahahahah...
    jag gissar igen då; hörru!! Träsktrollet, sccchnygg bild? 
  • blomkrukan01
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-21 20:58:46 följande:

Hahahahah...

jag gissar igen då; hörru!! Träsktrollet, sccchnygg bild? 

Nu börjar vi få en koppling i alla fall.

Visst fanns det prinsessor i Shrek va? ;)