• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (44)

Tackar ödmjukast för komplimangerna! Ha en fin kväll alla!

• Doctor Why
    Anonym (44) skrev 2014-08-23 17:08:28 följande:
    Lördagsfeeling :)
    Vilken snygg bild du visar oss Tungan ute
    Du verkar ha kurvorna på rätt ställe.
  • Anonym (Skönabönan)
    LostInTranslation skrev 2014-08-22 16:25:51 följande:
    Jaja....den gamla fina bilden är borta så att ni inte drabbas av någon allergisk reaktion. Tyvärr är de färska bilderna slut redan. Bytte bort dem mot lite färsk persika tidigare idag... Ersättningen för färskvara behöver höjas här inne för att det skall bli ett bra givande och tagande..... Vargen behöver lammkött!
    Jasså färsk mat mot färsk bild är det som gäller för dig alltså....jag har nog lite bladspenat i kylen. Så kör hårt.
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-23 15:55:24 följande:

Tack kära du!

Att leka är något av det bästa jag vet haha. Huruvida jag är duktig överlåter jag till min man att avgöra men han verkar vara hyggligt nöjd med mig än så länge iaf:)

Jag kan garantera att varje nu levande man på jorden (och de döda kunde de upp ur sina gravar stiga) skulle vara mycket, mycket mer än "hyggligt nöjda" med dig i sitt sovrum - eller var du nu brukar tycka om att hålla till med dina lekar... ;)

Puss, var du vill, söta, sexiga Fröken S
  • NyttNamn
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-23 15:57:16 följande:
    Tack härliga snuskig!! Glad jag blir  
    Lyckans ost skrev 2014-08-23 15:58:58 följande:

[quote=73856236][quote-nick]NyttNamn skrev 2014-08-23 15:33:54 följande:[/quote-nick]

Jag brukar kolla in här med jämna mellanrum, men gör sällan så mycket väsen av mig. Nu måste jag dock bara kommentera den här bilden. I mina ögon är du den sexigaste kvinnan jag sett här inne (och det finns måååånga väldigt sexiga kvinnor här inne). Men din kropp är precis så perfekt som en kropp kan vara :)
    Men oj!    
    Det var oerhört fina ord . Känner mig extremt långt ifrån vare sig sexigast eller perfekt - men komplimangerna suger jag åt mig ändå, tack!    
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Snuskig)
    ÄngDal skrev 2014-08-23 20:10:24 följande:

Jag kan garantera att varje nu levande man på jorden (och de döda kunde de upp ur sina gravar stiga) skulle vara mycket, mycket mer än "hyggligt nöjda" med dig i sitt sovrum - eller var du nu brukar tycka om att hålla till med dina lekar... ;)

Puss, var du vill, söta, sexiga Fröken S

Jag håller ärligt talat till lite var som helst, när andan faller på..

Men måste tacka för dina fina ord, de värmde. Bokstavligt talat.
  • Lyckans ost
    NyttNamn skrev 2014-08-23 23:51:52 följande:

Men oj!    

Det var oerhört fina ord . Känner mig extremt långt ifrån vare sig sexigast eller perfekt - men komplimangerna suger jag åt mig ändå, tack!    

Du förtjänar alla komplimanger.... Fortsätt bara posta dina vackra och sexiga bilder
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-08-23 14:11:06 följande:
    Åh, sommarförkylning är aldrig roligt. Hoppas att du kryar på dig, sötnos :)
    Jag känner mig lite bättre nu för sovit bort större delen av dagen
  • Anonym (Oj 3)
    Lickiluu04 skrev 2014-08-23 10:24:49 följande:

Jo så e de väl men jag finns kvar o tittar in då o då :)

Det var tur! Funderade på en efterlysning ett tag där :p
  • Anonym (Miss)
    straight arrow skrev 2014-08-23 13:31:17 följande:

Hoppas ni har en skön helg...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Riktigt het!