• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dr Alve Dån
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-01 22:23:16 följande:
    Han kan men är lite olydig ibland . Så han får nog vara kvar smile1.gif
    Bäst så, kanske. Har du några bra tips på hur man effektiviserar städningen? Jag menar, hur gör du för att få fart på städaren. Vilka redskap använder du?
  • straight arrow
    Anonym (tr) skrev 2014-09-01 23:20:12 följande:

Blomkrukan, dina abs är crooked så jag skulle inte stoltsera med dem som du verkar göra..

Det var det mest patetiska försök till utskämning jag sett... tror du Blomkrukan bryr sig det minsta om vad du skriver? Ta du din avundsjuka och kryp ned i det lilla hål du kom från...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • blomkrukan01
    straight arrow skrev 2014-09-02 07:51:00 följande:

Det var det mest patetiska försök till utskämning jag sett... tror du Blomkrukan bryr sig det minsta om vad du skriver? Ta du din avundsjuka och kryp ned i det lilla hål du kom från...

Låt hen vara. Det är synd om stackarn.
  • straight arrow
    blomkrukan01 skrev 2014-09-02 08:17:33 följande:

Låt hen vara. Det är synd om stackarn.

Lång historia bakom. Krypet brukar hoppa på osäkra tjejer och kritisera deras utseende
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • blomkrukan01
    straight arrow skrev 2014-09-02 08:20:37 följande:

Lång historia bakom. Krypet brukar hoppa på osäkra tjejer och kritisera deras utseende

Hoppas ingen orkar bry sig...
  • MissK70
    straight arrow skrev 2014-09-01 15:57:54 följande:
    Haha! Får väl hålla på hela dan då... men inte mig emot ;)

Denna kanske?
    mycket vacker bild!
  • straight arrow
    MissK70 skrev 2014-09-02 08:54:05 följande:

mycket vacker bild!

Tack snygging!
  • Påven Johanna
    Anonym (tr) skrev 2014-09-01 23:20:12 följande:

Blomkrukan, dina abs är crooked så jag skulle inte stoltsera med dem som du verkar göra..

Åh nej! Crooked abs! Ja, det är väl det absolut värsta en kvinna kan råka ut för.

Jag utgår från att blomman aldrig någonsin får ligga mer efter att du delat med dig av din skelögda observation. 
  • Anonym (Snuskig)
    straight arrow skrev 2014-09-02 08:59:07 följande:

Nytolkning av den gamla klassikern

Åh.... *dånar*
  • blomkrukan01
    Påven Johanna skrev 2014-09-02 09:02:50 följande:

Åh nej! Crooked abs! Ja, det är väl det absolut värsta en kvinna kan råka ut för.

Jag utgår från att blomman aldrig någonsin får ligga mer efter att du delat med dig av din skelögda observation. 

Hahahahaha :D