• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Tanten)

Han är nöjd . Vad är en prenumeration för något ? Är du född 84 är du yngre en mina barn

• stief84
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-02 17:03:35 följande:

Han är nöjd . Vad är en prenumeration för något ? Är du född 84 är du yngre en mina barn

Det förstår jag. :)

Haha jag vet inte, en bild om dagen i min inbox tex? För du är bara magisk.

Ja jag är ju det, men är ju hela 30 så känner mig inget vidare ung. :/

Som de säger ålder är bara en siffra på pappret i mitt tycke. :)
  • Anonym (Tanten)

Visst en siffra men din Mamma är kanse yngre en jag . Vi får se med bilderna.

• stief84
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-02 17:17:18 följande:

Visst en siffra men din Mamma är kanse yngre en jag . Vi får se med bilderna.

Det är mycket möjligt, men det tycker jag inte spelar någon roll, för all skönhet uppskattas som är laglig. ;)

Din ålder är bara ett tecken på vishet. :)

Hoppas på det bästa snygging!
  • Anonym
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-31 22:53:56 följande:
    God natt på er.
    Härlig bild!
  • NeedfulThings

Hej raringar! Missed me? Solig

Och ja jag vet att mina jeans är för stora Flört
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 17:42:30 följande:

Hej raringar! Missed me? Solig

Och ja jag vet att mina jeans är för stora Flört
    Snygging! Kom hit så får jag dra av dig byxorna... Tungan ute
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • NeedfulThings

Åh om jag ändå inte vore sjukskriven ;)

straight arrow skrev 2014-09-02 17:44:58 följande:
    Snygging! Kom hit så får jag dra av dig byxorna... 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

• Anonym (Kaponjär)

Hej raringar! Missed me?

Och ja jag vet att mina jeans är för stora

Är det någon jag saknat så, ja vem kan det vara? Jag har nog en mer varaktig lösning på ditt "problem", då jag är en mästare i köket så fyller vi snart upp byxorna till bristningsgränsen! Annars har jag tvättmaskin som går ända till 90 grader...bara att välja.

Var läckert hur som, fick väldig lust att snärta lite med hängslena bara för att du varit frånvarande så länge, sen kunde man ju hoppas på att dom la sig någon annan stans när dom väl landat igen...ja på yttersidan eller så!
  • goaskalice

Hej raringar! Missed me?

Och ja jag vet att mina jeans är för stora

Läcker serie Krya på dig och posta mer
    Hear my name Take a good look This could be the day