• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-02 18:00:03 följande:
    Är det någon jag saknat så, ja vem kan det vara? smile2.gif Jag har nog en mer varaktig lösning på ditt "problem", då jag är en mästare i köket så fyller vi snart upp byxorna till bristningsgränsen! smile2.gif Annars har jag tvättmaskin som går ända till 90 grader...bara att välja. smile5.gif
    Var läckert hur som, fick väldig lust att snärta lite med hängslena bara för att du varit frånvarande så länge, sen kunde man ju hoppas på att dom la sig någon annan stans när dom väl landat igen...ja på yttersidan eller så! smile2.gif
    Jag som precis gått ner alla mina sambokilon vill ju gärna stanna där jag är Flört Köper heller mindre jeans Solig

Hehe, man får ju akta sig nu så man inte blir anmäld. Vem vet, en bröstvårta kanske är nog! Tungan ute
  • NeedfulThings
    goaskalice skrev 2014-09-02 18:12:54 följande:
    Läcker serie smile1.gif Krya på dig och posta mer smile5.gif
    Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}
  • blomkrukan01
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 17:42:30 följande:

Hej raringar! Missed me?

Och ja jag vet att mina jeans är för stora

Härlig bildserie snyging. Gillar din svankning ;)
  • NeedfulThings
    blomkrukan01 skrev 2014-09-02 18:33:31 följande:
    Härlig bildserie snyging. Gillar din svankning ;)
    Tack! Kommer automatiskt med bra hållning Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 18:23:49 följande:

Jag som precis gått ner alla mina sambokilon vill ju gärna stanna där jag är Köper heller mindre jeans

Hehe, man får ju akta sig nu så man inte blir anmäld. Vem vet, en bröstvårta kanske är nog!

Tänker här...hmmmm...men om jag ger dig mat och sen hjäper jag dig att förbränna slipper du ju köpa nya byxor?

Ja men du behöver ju inte nödvändigtvis posta eller ta kort när jag har snärtat! Då spelar det ju inte någon roll ju
  • Trunk
    Sanibanani skrev 2014-09-02 18:59:44 följande:

Den här tråden måste man ju vara med i!

Tack för att du är med! Jäklar vilken kropp du har! Dig vill vi se mer av!
    Nyfiken
  • Sanibanani

Vilken tur att min plötsliga närvaro uppskattas ;) har följt tråden länge utan att vara medlem, men insåg ohyfset i att bara dreggla utan att dela med mig av mig själv :D

• straight arrow
    Sanibanani skrev 2014-09-02 19:21:33 följande:

Vilken tur att min plötsliga närvaro uppskattas ;) har följt tråden länge utan att vara medlem, men insåg ohyfset i att bara dreggla utan att dela med mig av mig själv :D

Vackert! Välkommen till vår fina tråd!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.