• Movit

Helkroppstråden

ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-14 07:58:19 följande:

En lite fredagshälsning {#emotions_dlg.flower}!!
    Välkommen till denna vackra start äppel. Lika underbart sagolikt vacker som du alltid varit
  • Movit
    Anonym (Jack Daniels) skrev 2014-02-14 17:13:05 följande:

En skön repris...

// IrongardenSweden

Galet sensuellt....
  • Movit

@Dress......Du är helt makalöst vacker kvinna.....bilderna på dig sitter för evigt etsade på min näthinna så jag kan bära med mig din skönhet överallt och hela tiden!Hjärta

@Fia.....Din rumpa är fan lika sexig som din mun....och du vet ju HUR sexig jag tycker din mun är.

• Movit
    Anton Chigurh skrev 2014-02-20 11:39:09 följande:
    Håller verkligen med dig Mr, och ju längre du är från, hur skall vi säga.....normen, eller kallas det va fan du vill, ju större eloge till postaren. 

Det är många som förtjänar extra cred för vad dom lägger upp. All heder åt dessa vackra och modiga mänskor.

Må solen lysa på varenda jävel i tråden som verkligen förtjänar det....Solig

Kram, //Anton

Som alltid Anton uttrycker du dig på bästa sätt!!!! Håller med dig helt och hållet, men det vet du ju redan!
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-02-20 12:35:00 följande:

Gamlingar. ... Jag är väl yngst på min moped Fin att se på som vanligt.

Va får du köra moped....?? Det har inte jag fått börja med ännu..Drömmer
  • Movit
    Dress skrev 2014-02-20 12:35:07 följande:
    Jaha! Där var det min tur att bli förnärmad Demon
    Flört

Ånej.....det tillmätet tycker jag ingen ska bli kallad för, allra minst du. Jag blir förnärmad om du tar åt dig....Förvånad
  • Movit
    Dress skrev 2014-02-20 12:48:35 följande:
    Men Movit Kyss Inte ska DU bli förnärmad Skrattande

Men Dress, absolut inte men man ska inte säga saker till en ängel som kan uppfattas illa av samma ängel! FlörtOskyldigHjärta
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-20 13:36:01 följande:

Tack för värmande kommentarer ni smile1.gif dom gjorde mig dag absolut till lite bättre !

Kan ge dig oändligt med positiva kommentarer, problemet är att vare sig du eller någon annan skulle orka läsa det ;) men allt för att göra din dag bättre hjälper jag gärna till med.
  • Movit
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-20 13:43:20 följande:

Alltså... du klarade dig nästan men så trillar du dit igen på sista ordetFlört.
    Årsringar Obestämd???
    Fel ordval vid rätt tillfälle......suck
  • Movit
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-20 13:45:43 följande:

Du är ju bara för läskig Spöke!!
    Lindrigt sagt....ignorera vackra du.
Svar på tråden Helkroppstråden