• Movit

Helkroppstråden

Anonym (fin 2) skrev 2014-02-02 01:38:33 följande:
    Hejsan

Hej på dig...Glad
  • Movit
    charlie00 skrev 2014-02-02 02:44:03 följande:
    Vad elakt sagt och onödigt lågt du sjunker. Personligen skulle jag inte lägga upp bilder på min halvnakna kropp i den här tråden, tanken på att det faktiskt finns främmande män som runkar till dem gör mig äcklad. Visst visar man bilderna offentligt på egen "risk" men folk kan ju utnyttja dem hur som helst och det är förnedring på hög nivå. Det jag vill komma fram till är att, trots min starka åsikt om det här forumet tänker jag inte kränka dem som till skillnad från mig vill visa upp sig, det är deras val.

Visst är det en risk....men för många är det en skön egoboost att få kommentarer då grunden till denna tråd ändå ska vara en "feelgoodtråd" att det finns "runkgubbar" det är tyvärr en baksida men egoboosten brukar döva de tankarna.
  • Movit
    charlie00 skrev 2014-02-02 03:49:05 följande:
    Men många som postar bilder här verkar ju ha en partner, är inte ett bra förhållande ganska mycket grundat på bekräftelse och uppskattning från varandra? I och för sig är jag bara 20 år ung, så vad vet jag. Tycker dock det känns konstigt att riskera att en nuvarande eller framtida arbetsgivare hittar hit, en pojkvän/flickvän, förälder eller bekant för få en liten kick.

Det är både och verkar det som. Men visst bekräftelse och uppskattning ska finnas i ett förhållande men ibland så vill man få det från ett annat håll också......
  • Movit
    Border skrev 2014-02-02 09:38:33 följande:
    Det här med "hångelluncher" etc skrivs ju med glimten i ögat. Personer i den här tråden har roligt!
    Jag lade upp en bild, inte för att få bekräftelse, utan för att jag kände att jag ville det. 
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-02-02 10:07:27 följande:

God morgon alla Skrattande

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
    God morgon
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-02 17:42:30 följande:

Hjärta
    Den utsikten känner jag igen.....ser ut som igår kväll minsann...Drömmer
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-02-02 18:49:58 följande:
    Jädrans vilken rump Kyss
    Jag kan inte annat än att hålla med.....den är grymt vacker
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-02-02 19:07:32 följande:
    Full rulle här i tråden 

Det där.....det är en teaser av absolut högsta rang.....man blir ju alldeles virrig av nyfikenhet
  • Movit
    Dress skrev 2014-02-03 15:09:49 följande:
    Har uppenbarligen alldeles för lite att göra idag... ;)

Men min sköna Dress.....säg bara till så kan jag hålla dig sällskapDrömmer.....du är en sällsynt varelse....en sällsynt vacker sådan...Helt makalöst vacker på alla sätt Hjärta
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-02-03 15:22:35 följande:
    Dagens Solkatt från nånstans längre söderöver
    Du Katten.......du är jävligt het i bikini.......ville bara säga det Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden