Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-04 19:13:28 följande:

Är det bara jag som fortfarande hoppas på att Mangoo en dag tar sitt förnuft till fånga och återkommer till tråden? Det hade varit årets mest positiva överraskning här i tråden.

Instämmer fullständigt med dig Uppsidanner. Hon är väldigt saknad här också. Jag anar att hon är här och smyger ibland iofs eller också är det önsketänkande Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:43:50 följande:
    Det är ju sååå kul att plåga dig lite Kaponjär..
    Men Mamita!! Du skämmer bort oss juh

• LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-03-04 17:08:50 följande:
    Jag är tyvärr inte lika bra som du på att skriva trevliga och fina saker, men jag håller med.
    Tycker nog du lyckas hålla en perfekt balans mellan sött och surt i dina inlägg ...Det alltför sötsliskiga tröttnar man ju på om man får det i för stora doser.
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-04 17:11:44 följande:

Nej hon är flickan som drog sin kos! Vet inte om din tidigare kommentar var meningen men den blev förbannat fel...
    Händer mig jämt när jag knåpat ihop en lovsång. Hade en till på lager om Pillllan som jag tänkte skulle heta, "Då står pojkarna på rad"... Tror jag släpper båda på svensktoppen istället.
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 23:07:30 följande:
    Äldre dar? Den där kroppen ser inte ut att vara en dag över 25

Jag konfirmerades aldrig, så man är ju villig att lära så att säga.. involverar det slips och skärp?

Molnen svävar jag på varje gång du lägger upp en bild
    Din åldersbedömning är några decennier fel eller inte riktigt kanske, men alla kan ju inte vara bra på åldrar ...

Det involverar, både skärp, slips, trosbekännelser, hårda studier, vin, knäböjande och i värsta (bästa) fall korsfästelse....Oskyldig och några turer till himmelen (eller helvetet) och tillbaks. Du kommer hamna öga mot öga med lilla döden...

Lustigt, jag kände också att jag svävade upp på något molnliknande för att sedan dimpa ner i ett badrum på okänd plats. Men det var en väldigt skön krashlandning
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 23:11:04 följande:
    Det ser väldigt ensamt ut i sängen där du... Utrymmet ser perfekt ut för 50kilo blondin på 170 cm, visst gör det?
    Din utrymmesbedömning var avsevärt mycket bättre än åldersbedömningen. Det är exakt så mycket plats som krävs för att dess dimensioner skall ligga riktigt skönt!! Kyss
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-03-05 00:26:16 följande:

Kämpade länge för denna bild... Många viljor skulle igenom.....  Obestämd

Men puss på alla viljor! Kyss

Wow jäklar vilken het bild Kexet!! Din kropp är fantastiskt sexig....Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 02:11:06 följande:

Då kanske du borde lägga om upplägget så inte fler flyr och därmed ger upp hkt.

Nu får du vara vänlig och förklara dig lite Kaponjär för jag förstår faktiskt inte vad du syftar på. På vilket sätt menar du att jag får folk att fly från tråden? Och vad skrev jag som skulle fått Pillllan att fly??
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 10:13:12 följande:

Du lyckades bli väldigt privat, mer än man önskar. Så ligger det till.
    Genom att citera en gammal sunkig Tomas Ledin sång??!!

Jag upplever det som att Pillllan har förstått att jag har glimten i ögat när jag skriver att jag letar efter henne om det är den saken du syftar på. Hade jag inte respekterat hennes anonymitet hade jag tjatat om att hon skulle inboxa mig och det har inte hänt en endaste gång. 

Om Pilllan lämnade tråden på grund av mig hoppas jag hon säger det själv så skall jag anpassa mig därefter. Själv känner jag inte igen den bild du beskriver så jag hoppas att de som eventuellt undviker tråden på grund av mig säger det rakt ut så att jag kan bättra mig.

Detta är för övrigt en bildtråd.
  • LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-03-05 10:16:02 följande:

Ummmmm, jag tror faktiskt att LiT:s bilder och kommentar är varför vissa kvinnor stannar här.

Tack Pillare! Börjar fundera på om jag fullständigt har tappat självinsikten här.
  • LostInTranslation
    Santsomdetvarsagt skrev 2015-03-05 10:33:54 följande:

Länge leve hunken!

Vem är hunken? Du menade inte hulken?
  • LostInTranslation
    Mrs Okänd skrev 2015-03-05 10:38:33 följande:

Ja, kan vi inte få en naken hulken i tråden...Skrattande Undrar hur han ser ut naken..måste ju vara ett rejält kraftpaket.
    Ja det är nog så att en vanlig medelmåtta till man skulle bli grön av avund ....Undrar hur en hulkkvinna skulle vara i sängen...Hade nog vart risk för klämskador där...
  • LostInTranslation
    Santsomdetvarsagt skrev 2015-03-05 10:42:15 följande:
    Substantiv[redigera]
    Böjningar av hunk SingularPluralutrumObestämdBestämdObestämdBestämdNominativ
    hunk
    hunken
    hunkar
    hunkarna
    Genitiv
    hunks
    hunkens
    hunkars
    hunkarnas

hunk

(slang) attraktiv (manlig) karl2012 (28 maj): Elle väljer David Beckham som omslagsmodell (Aftonbladet):Dessutom bjuder hunken på några lättklädda bilder iklädd endast blöta jeans till alla kvinnors förtjusning.Etymologi: Av engelska hunk.Besläktade ord: hunkig
    Ja David Beckham skulle vi haft i tråden. Det tycker jag inte vore mer än rätt för alla underbara damer som finns i denna tråd ....

Lättklädda bilder ikädd endast blöta jeans borde ju iofs vi vanliga killar kunna bidra med
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 10:51:30 följande:

Det handlar inte om hur du är som person utan att du blev medvetet eller ej att outa henne och det blev för mycket. Nu har jag sagt mitt, men kan vara tänkvärt för andra med att man har en privat sfär man är mån om.
    Outat något har jag ju definitivt inte gjort och det finns inget att outa. Man skulle kunna uppfatta texten om sökande som obehaglig om man har dåliga erfarenheter eller är orolig för stalkers. Jag har intrycket av att du dragit dina egna slutsatser Kaponjär, men är det i praktiken som du säger att det blev för mycket för henne ber jag om ursäkt för det. 
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

Mmmm jag är på dåligt humör, men fin bild som alltid Kyss..
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 11:57:51 följande:

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
    Det var tyvärr ett väldigt klantigt och omständigt sätt att föra fram ett budskap på, men nu vet även jag vad det här handlade om efter en jäkla massa jidder.

Ta kontakt direkt med personen nästa gång något sånt här händer och tala klarspråk så man slipper sitt och gissa vad någon  kan ha tagit illa vid sig av!!!
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 12:08:55 följande:

Klantig är den som gör bort sig omedvetet, vill nog inte påstå att jag klantade mig det minsta då jag gjorde ett val och mycket väl var införstådd i vad detta skulle leda.
    Okej! Du gjorde en strålande insats Kaponjär. Men jag uppskattade den inte för fem öre kan jag säga!
Svar på tråden Helkroppstråden