Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

engdahl skrev 2013-12-02 13:23:10 följande:
    Det gäller att njuta av åtrån efter det allra heligaste, det underbara som vi aldrig får se. Man måste lära sig att uppskatta drömmar, fantasi och längtan efter det ouppnåeliga: Ensams söta mus... ;)
    Ouppnåeliga!!?? Hur är det med självförtroendet??
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 13:33:41 följande:
    You go girl!!Skål Vad söt du är btw Glad
    Instämmer med Matildet där! Ett riktigt bombnedslag och en stil som verkligen får en att titta några extra gånger....
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 13:56:32 följande:
    Precis, mer tjejer som du här Lysraketen! Behövs verkligenGlad Och, ditt hår - jag vill ha det!!
    Du kanske kan inspireras lite av hennes stil Matildet ?? Jag kan försöka hjälpa dig med stylingen... Ligger en one-piece butik i närheten här...
  • LostInTranslation
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-02 14:33:08 följande:

jag röstar på en "gubbe" till
    Jag sitter och hoppas på att en (Kvinna 3) skall dyka upp här snart. Känns som att det blir bättre och bättre ju högre löpnummer....
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 14:46:12 följande:
    Haha jag hatar faktiskt one-piece kläder. Skulle aldrig bära det. Flört
    Kan föstå dig, men ibland får man göra stora uppoffringar för att bli fin på kort.... Tänk om supermodellen Sigrid Ågren sagt åt Carl Lagerfeldt att hon hatar byxdräkt, då hade det antagligen varit kört för henne.
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 14:57:05 följande:
    Mjo, det är sant. Men "tur" nog för mig så är jag inte ens i närheten så snygg för att kunna bli modell. Haha! Dagens skämt, på min egna bekostnadTungan ute
    Aja men jag menade inte att du skulle bli modell...mer att det nog ändå kan vara värt att du köper en one piece haha
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 15:07:01 följande:
    Finns många fler plagg som jag hellre syns i än one piece. Usch....Tungan uteKlär mig hellre i latex, så illa är det. 
    Haha....men det hade ändå varit kul att se dig i one-piece... men visst, är säker på att du gjort dig väldigt mycket bättre i svarta spetsunderkläder och staypus.... Vem gör inte det
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 15:22:39 följande:
    Haha vi får väl se...men är väl inte helt omöjligt....kanskeTungan ute

Gillar att klä upp mig, oavsett om det är en fånig utstyrsel eller snygg utstyrselFlört
    Köp en stor så får vi plats båda två....vem behöver sovsäck liksom när det finns one-piece i xxl...Flört
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 15:33:44 följande:
    Får ta en funderare där...Glad
    Fundera?? Impulshandlingar skall inte underskattas
  • LostInTranslation
    Matildet skrev 2013-12-02 15:38:57 följande:
    www.halens.se/kvinna-klader-sov-mys-jumpsuits...$score,Descending/paging$2,30?phrase=anVtcHN1aXQ%3 d&oc=007

Förstår du nu varför jag hatar one piece?  
    Din länk funkade tyvärr inte. Men tyckte de hade en del fina grjejer ändå... Som denna tex... med två styva horn på luvan... Inte så lite erotiskt...

Svar på tråden Helkroppstråden