• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-03 06:12:39 följande:

TGIF smile5.gif

Ha en underbar dag alla phpkvBwhR27883.jpg

Absolutely fabulous! Och på den här tiden av dygnet gör du verkligen skäl för ditt nickname ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-03 08:25:11 följande:

Tog en snabbisbild i morse när jag skulle välja skor. Så kan jag springa runt på morgnarna för att känna vilket skohumör jag är på. Det blev inte dessa skorna kan jag meddela. Trevlig fredag!Solig

Varje gång jag ser en bild på dig, så blir jag alltid på riktigt gott Amy-humör. Jobbet känns bara lite roligare och lättare att utföra efter att ha fått lite visuellt, kroppsligt input från dig ;). Snygga skor för övrigt (även om du nu valde bort dem)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-10-03 11:09:35 följande:

Jag lägger upp ett par ögon jag me smile1.gifphp5loBee69212.jpg

Åh dessa vackra ögon. Jag skulle kunna stirra mig blind i dem, så jag måste passa på lite ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 12:29:22 följande:

Ah, du bländar mig...både med blixten men mest med din skönhet :). Snygg/läcker "mysdräkt" du har på dig. Tänk hur mysigt vi kunde ha haft det om du hade den på dig och jag var där ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 13:08:53 följande:
    Tack smile1.gif
    Zack skrev 2014-10-03 12:44:17 följande:Ah, du bländar mig...både med blixten men mest med din skönhet :). Snygg/läcker "mysdräkt" du har på dig. Tänk hur mysigt vi kunde ha haft det om du hade den på dig och jag var där ;)
    Mysigt om jag haft den på mig?! Obestämd aha...du är en sån som gillar klädjuck Flört jaja, men jag har inga problem med att testa nya saker...hahaTack smile1.gif

Ha ha, ja man ska ju fortsätta med att utmana sig själv och pröva nya saker hela tiden för att utvecklas som person, så här har du en chans....sen kan du ju utmana mig och visa hur du menar att man myser utan kläder ;)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-10-03 20:05:52 följande:

Pillare, var det lite såhär du tänkte? Jag menar, det är ju ändå fredag smile5.gif

Nu ska här frossas i pizza ! phpsXFYJV63369.jpg

Vad du än lägger upp för bilder blir det bra, men denna och den förra bilden är verkligen något i särklass. Du gör min dag, vilken veckodag det än är ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}
    Trevlig helg Amy. Härligt att du alltid bjuder så mycket på dig själv här i tråden.
  • Zack
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-03 19:55:56 följande:

Hm, sitter på jobbet nu igen så då får det bli repris smile1.gifphpootGPi20083.jpg

Jobbar sent en fredag. Låter inte så muntert, men tack för att du gör fredagen för alla oss andra i tråden. Snygg kropp där ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:
    Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning smile5.gif

Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 20:34:00 följande:
    Tack så mycket smile1.gif
    Zack skrev 2014-10-05 20:09:45 följande:Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
    Hahaha..jag la mig på sängen, tog en bild, kastade av mig kläderna, kröp ner under täcket och där under ligger jag nu och kommer snarka hela natten   smile5.gif  
    Prova att ligg på magen inatt så kanske du inte snarkar så mycket ;)
Svar på tråden Helkroppstråden