• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:
    God eftermiddag smile1.gif tack du mystiska mannen smile5.gif  
    LostInTranslation skrev 2014-10-09 13:52:54 följande:Haha ja där ser du ett exempel på hur förvirrad du kan göra mig! Såg din snygga kropp och fick direkt den där fredagskänslan direkt. Då har jag ju redan förbrukat min fredagsbild som jag ju var så duktig och förberedde i så god tid.

Torsdag är ingen dum dag det  heller....
    Hahaha...du kan ju inte skylla din förvirring på mig Losten smile5.gif Du får se det på det sättet att du är väl förberedd till i morgon och fredagsvinet är ordentligt nedkyld och att din helg kommer bli extra lång smile5.gif  
    Hahaha...Losten.... TGIT!!

Ha ha TGIT. Den var ny. Torsdag har ju alltid varit en lite anonym veckodag om man bortser från att man ska/bör/kan äta pannkakor med ärtsoppa där, men det gör vi om på här i tråden från och med nu tycker jag :). Fler TGIT bilder önskas
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-10-09 18:47:20 följande:

Slänger in några repriser Glad Trevlig kväll allihop! Solig

Grymt snygga och sexiga bilder allihop. Har ju redan sagts otaliga gånger vid det här laget, men när det nu är repriser, så kan väl jag också återigen framhäva att de där brösten är helt oslagbara i sin form :)
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-09 20:07:31 följande:
    Så ladda upp fler bilder så jag har nåt att titta på smile5.gif
    Samma förslag till dig så jag/vi har något att titta på ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 22:14:39 följande:

Dags att krypa ner, krama kudden och snarka smile5.gif

Om jag fick önska skulle du byta ut ordet "kudden" med Zack.....ordet snarka skulle också bytas ut ;).......godnatt
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 23:21:09 följande:
    Tack smile1.gif
    Zack skrev 2014-10-09 22:24:21 följande:Om jag fick önska skulle du byta ut ordet "kudden" med Zack.....ordet snarka skulle också bytas ut ;).......godnatt
    Jag är så snäll så jag kan fixa din önskan, det var en väldigt lätt önskan du hade smile5.gif så här kommer din önskan zacken;
    Dags att krypa ner, krama Zack och vissla? HahahaTack igen smile5.gif

He he, ja vissla kan ju kombineras med snarka så det passar nog dig bra ;). Snarkning vid inandning, vissling vid utandning. Ska jag ta öronproppar med mig? ;)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-10-10 00:14:16 följande:

Kan inte se mig mätt på alla er smile1.gif så därför ett är passande ögon kanske phpyXw37i07321.jpg

Ögon att förälska sig i, och vilken blick! Ha en härlig fredag ensam.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-11 23:45:17 följande:

Gonatt 

Vilken makalöst vacker bild att vakna upp till denna söndag :)
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-12 10:36:28 följande:

Myssöndag:) phpJdinwN43134.jpg

Du är fullkomligt bedårande Amy, och som vanligt är fotot också helt i topp.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 06:15:49 följande:

Herre min skapare vad grann du är :).....du har lagt upp många riktigt fina bilder, men den här är verkligen outstanding . Fantastiskt vackert i svartvitt.
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 10:17:40 följande:

Väntar med rumpan i vädret... Drömmer

Amy, du fortsätter med att förföra mig visuellt med bilderna på din fantastiska kropp.

Och med hänsyn till att vänta ; "Den som väntar på något gott väntar på mig" som jag lite ödmjukt brukar säga ;)
Svar på tråden Helkroppstråden