• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NeedfulThings
    coztanza skrev 2014-09-19 23:06:51 följande:

Ja något annat vore väl konstigtDrömmer Trevligt ögongodis är det iaf Solig
    Härligt att du tycker det Solig
    Gastkramaren skrev 2014-09-19 23:57:55 följande:
    Känslan av att få smeka händerna utmed den vackra rumpan... Yummy Flört
    Ja det är få förunnat Flört
    Nyfikne skrev 2014-09-20 01:37:12 följande:
    Spännande bilder :)
    Rumpan ser go ut ändå så fortsätt i den vinkeln!
    Ännu goare irl ska du veta! Glad Tack!
    Aros02 skrev 2014-09-20 08:35:13 följande:
    Du gjorde helt rätt i att dela den här! Vit vardaglig bakgrund, posen med tajta mörka jeans, en vacker röv (får fokus som den ska iom att den hämnat i topp) och håret ut utsläppt som ett vattenfall (är svag för hår) och så den röda kameran!..
    Konstnärligt, roligt och sexigt, topscore på denna alltså! :)
    Kul att du gillade den! Är du svag för hår skulle du älska mig {#emotions_dlg.flower}
    Papp skrev 2014-09-20 09:42:34 följande:
    Vad läckert det är med topless tjejer i tajta jeans! En av de få våta drömmar jag haft inkluderade just en tjej i enbart jeans, men då räckte det med att bara prata med henne i drömmen för att jag skulle bli helt till mig. smile2.gif
    Hade en bild av dig som blondin, men gillade den där hårfärgen bättre. smile1.gif
    Nej ingen blondin inte (har mina blonda moments jag också ibland dock Flört) Personligen gillar jag mörkt hår bättre också. Blondiner känns lite mer flickiga, lite gulliga. Medan brunetter och redheads känns mer sexiga och snygga. I mina ögon alltså Flört
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-20 13:57:26 följande:
    Du och din kropp är sådant som höjer glädje till nya höjder, så underbart vacker...ja solnedgångar och oaser släng er i väggen, här har mina ögon hittat en fristad där dom hittat hem! Du har ju allt man kan önska sig och lite till, är galet hur fenomenalt perfekt du är...ja i mina ögon. Hjärta

Haha...okej!Skrattande Älskar ditt hår, jävla fint hår du har...doftar säkert galet härligt med!{#emotions_dlg.flower}

Går ju inte få ur sig något vettigt svar till så fina kommentarer du alltid ger mig Skäms
    Tack raring! Hjärta

• Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-20 14:08:57 följande:
    Härligt att du tycker det Solig
    Ja det är få förunnat Flört
    Ännu goare irl ska du veta! Glad Tack!
    Kul att du gillade den! Är du svag för hår skulle du älska mig {#emotions_dlg.flower}
    Nej ingen blondin inte (har mina blonda moments jag också ibland dock Flört) Personligen gillar jag mörkt hår bättre också. Blondiner känns lite mer flickiga, lite gulliga. Medan brunetter och redheads känns mer sexiga och snygga. I mina ögon alltså Flört
    Går ju inte få ur sig något vettigt svar till så fina kommentarer du alltid ger mig Skäms
    Tack raring! Hjärta

Haha...så söt! Räcker om du fortsätter posta...en bild säger ju mer än tusen ord.Solig
  • ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-20 14:40:09 följande:

Framifrånsnuskis:)

Underbarochsexigfrånallahållsnuskis! :)
  • Snuskig1
    ÄngDal skrev 2014-09-20 15:36:06 följande:
    Underbarochsexigfrånallahållsnuskis! :)
    Tack raring:) du får en frånsidanSnuskis bara för det^^
  • Ja du

[quote=74029464][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-20 15:49:43 följande:[/quote-nick][/quote] Du är grym snuskis! Gillar sättet du visar din underbara kropp på, är svag för tunn klädsel över styva bröst vårtor! Vilken lördag fröken gör det till!!! Kram!

• Pillare

[quote=74029464][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-20 15:49:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Du är bara underbar...