• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Snuskig1
    goaskalice skrev 2014-09-21 19:44:16 följande:

Mannen snart hemma, intar position smile5.gifphpZkehii88756.jpg

Hear my name Take a good look This could be the day
    Tummen upp! Have fun:)
  • Anonym (en)
    Påven Johanna skrev 2014-09-21 20:46:56 följande:

Mina ungar kom ut genom min snippa, det är väl kanske ännu äckligare i Anonym (Hmm)s ögon. 

• Nyfikne

Mannen snart hemma, intar position

Lucky bastard :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-21 20:03:00 följande:
    Vet inte hur jag ska lyckas få med både rumpan och brösten på samma gång dock, så vig är jag inte Drömmer
    Med en spegel kanske...eller både rumpa och brösten i profil...eller så får du stå lite snett bakifrån och vrida på överkroppen - jag är glad om ett av brösten kommer med om det nu inte går att få med båda godsakerna... ;) Tungan ute

Men; jag blir överlycklig av en bild, vilkensomhelst, av dig,Hjärta med eller utan raggsockor, med eller utan kläder...Oskyldigfast roligast MED kläder när du botaniserat i utklädningslådan...Förvånad

Snart måste du förresten visa vad du ska ha på dig på Halloween! Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-21 20:25:17 följande:

har också raggisar (som vanligt) stod i valet och kvalet om var jag skulle beskära bilden hahaha
    Åh, din rumpa är så härligt vacker och sexig och välformad att det verkligen inte går att se sig mätt på den. Tungan ute

MYCKET fina trosor också, din stjärt passar verkligen i dem. Du har verkligen en rumpa som gjord för stringtrosor av olika slag. {#emotions_dlg.flower}
  • straight arrow

God kväll på er...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • goaskalice
    Pillare skrev 2014-09-21 19:52:09 följande:

Ooooo... jag gillar.

ÄngDal skrev 2014-09-21 19:59:13 följande:

Ha det så skönt... 

Newbe sept skrev 2014-09-21 20:37:35 följande:

Duktigt flicka! :P

Doctor Why skrev 2014-09-21 20:47:46 följande:

Du har en lycklig man som får leka med dina stora bröst och krama din snygga kropp 

Att han också njuta av sex med dig gör honom till en man som får älska med Afrodite.

Snuskig1 skrev 2014-09-21 20:48:21 följande:

Tummen upp! Have fun:)

Nyfikne skrev 2014-09-21 20:53:03 följande:

Lucky bastard :)

Kul att ni var några som hann se den här bilden, jag är rätt nöjd med den

Tack för glada tillrop och lyckönskningar Snart, snart, snart är han hemma!

Vi önskar eder alla en fröjdefull kväll
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-09-21 21:25:35 följande:

God kväll på er...

Ojdå, den fick du till! Snyggt, så snyggt
  • goaskalice
    Trunk skrev 2014-09-21 19:51:39 följande:

Mmm din man har det bra han! Du är otroligt läcker! 

Jodå, ibland har han det bra Jag också
  • MrMom

Mannen snart hemma, intar position

Sotis på din man som får leka med en så vacker kvinna! Min kvinna heter Lena Hand'en, hon är hårig och full av valkar. ;) :)
    Kik Daddy7006