• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Solar)

Nu ska jag försöka att sova för det lär nog inte bli så lätt när det regnar på bra ute och åskan kommer och går .
    Jag bjuder på ett god natt bild.
  • MrMom
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-21 22:29:33 följande:
    Nu ska jag försöka att sova för det lär nog inte bli så lätt när det regnar på bra ute och åskan kommer och går .
    God natt snygging! Flört
    Kik Daddy7006
  • solis74

Vart tränar du då ? Finns ju många gym att välja på i detta avlånga land ;)

Anonym (Solar) skrev 2014-09-21 22:21:51 följande:

Bra det för det är då sexet bli som bästHihi Det är nog lite fler än er som gillar det kan jag tänka migÄr du uppe tidigt i morgon så får du följa med till gymmet för jag ska var där kl 7

• Pillare

Oj kära Solar, vad fin du är.

Godnatt sötis.

Får man också få ett inbox av dig? lol
  • ÄngDal

Natti natti! :)
  • Noname00
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-21 21:54:55 följande:
    Tack för att du gillar min bild
    Noname00 skrev 2014-09-21 18:08:06 följande:
    Är lite sugen på ett gympass med solar, och då menar jag gym :)
    Då får du ta och komma till mitt gym i morgon så vi kan ta ett pass  

Vart tränar du?
  • Anonym (Oj 3)

J*kla fin vy! Men vad har du för spännande där nere? Är det fia med knuff uppdukat?

Hettjej skrev 2014-09-19 10:25:47 följande:

Så här skulle de kunna se ut när jag ligger på rygg och nån e nedanför mig. ;) Hehehe

• Anonym (Oj 3)

J*kla fin vy! Men vad har du för spännande där nere? Är det fia med knuff uppdukat?

Hettjej skrev 2014-09-19 10:25:47 följande:

Så här skulle de kunna se ut när jag ligger på rygg och nån e nedanför mig. ;) Hehehe

• Anonym (Marko)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-21 20:25:17 följande:

har också raggisar (som vanligt) stod i valet och kvalet om var jag skulle beskära bilden hahaha
    Shit!!!  Den avföringsutkastaren går då inte av för hackor. Klart sevärd...