• Meddelande borttaget
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (50+) skrev 2013-03-24 19:08:26 följande:
    Finns bara en 50+, the one and only så du kan vara lugn (tills du blir 50)

What, inlagt 19:08 och borttaget 19:58, nu missade jag något?
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-03-22 16:07:07 följande:

ett tag sen sist

Mmm....sjukt roligt att se dig igen!!! Och...så snyggt!!! Flört
  • NOEL75

Hoppsan, det var lite som att hitta en bortglömd julklapp att gå in här. Vad många trevliga komplimanger ...Nu blev jag inspirerad haha

Anonym (Allie) skrev 2013-03-23 14:07:32 följande:
    Saliven rann till här..mums!Saliven ?? Hade gärna sett en bild på Allie med en liten strimma saliv som rinner ner längs mungipan
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-23 18:32:45 följande:
    Wow. Du är så jäkla snygg, sexigaste kropp man kan tänka sej, läcker skäggstubb och nu till och med en snygg DÖRR.
    Oj, så du la märke till dörren.. Fast den verkliga Dörren är snyggare. Om du verkligen gillar den så mycket kan jag iofs ta ett kort där jag inte står i vägen. Blir alltid väldigt badsugen när jag ser dina bilder och inlägg.... Vad beror det på?Haha.. du var minsann en kvinna med sinne för detaljer... Nu är mitt leende ännu sneare... Obestämd
    NoteturNomen skrev 2013-03-23 20:35:35 följande:
    [quote=69272896][quote-nick]NOEL75 skrev 2013-03-23 12:59:05 följande:[/quote-nick]

Noel... Du vet redan vad jag tycker... Så jag ska inte vara tjatig ;) (Dödsläcker!!!!) Ja nu kom det ändå...
    Haha tröttnar aldrig på dina kommentarer och upplyftande beröm. Jag är lika okomplicerad som en Golden Retriever förutom att det är jäkligt svårt att få mig att sitta ner på beställning. Ligga är jag dock bra på... Oskyldig

• NOEL75

Hoppsan, där försvann i princip all min citerade text och mycket av det jag skrev hamnade i grått.

Kommentarer till Badsugen, NN, Hösthjärta och  Allie hur som helst...Flört

• NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-25 10:59:29 följande:
    Hoppsan, det var lite som att hitta en bortglömd julklapp att gå in här. Vad många trevliga komplimanger ...Nu blev jag inspirerad hahaSaliven ?? Hade gärna sett en bild på Allie med en liten strimma saliv som rinner ner längs mungipan
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-23 18:32:45 följande:
    Wow. Du är så jäkla snygg, sexigaste kropp man kan tänka sej, läcker skäggstubb och nu till och med en snygg DÖRR.
    Oj, så du la märke till dörren.. Fast den verkliga Dörren är snyggare. Om du verkligen gillar den så mycket kan jag iofs ta ett kort där jag inte står i vägen. Blir alltid väldigt badsugen när jag ser dina bilder och inlägg.... Vad beror det på?Haha.. du var minsann en kvinna med sinne för detaljer... Nu är mitt leende ännu sneare... 
    NoteturNomen skrev 2013-03-23 20:35:35 följande:
    Noel... Du vet redan vad jag tycker... Så jag ska inte vara tjatig ;) (Dödsläcker!!!!) Ja nu kom det ändå...
    Haha tröttnar aldrig på dina kommentarer och upplyftande beröm. Jag är lika okomplicerad som en Golden Retriever förutom att det är jäkligt svårt att få mig att sitta ner på beställning. Ligga är jag dock bra på... 

Alltså.. Golden retrievers är ju förjävla söta!! Där ligger du i lä Noel :D
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • lilletrille
    NOEL75 skrev 2013-03-25 10:59:29 följande:
    Hoppsan, det var lite som att hitta en bortglömd julklapp att gå in här. Vad många trevliga komplimanger ...Nu blev jag inspirerad haha

Haha tröttnar aldrig på dina kommentarer och upplyftande beröm. Jag är lika okomplicerad som en Golden Retriever förutom att det är jäkligt svårt att få mig att sitta ner på beställning. Ligga är jag dock bra på... Oskyldig

Det sägs iofs att just golden retriever toppar bitstatistiken. Stämmer det på dig med? ;)
Svar på tråden Helkroppstråden