• NOEL75

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-03-25 11:41:46 följande:
    Det sägs iofs att just golden retriever toppar bitstatistiken. Stämmer det på dig med? ;)
    Jag känner också till det. Trodde ingen skulle genomskåda det i min kommentar. Men du är smart du. Kanske finns någon koppling mellan mig, en golden retriever och en ulv i fårakläder..... Det finns bara ett sätt för dig att ta reda på det om du VERKLIGEN vill veta Trille Oskyldig
  • NOEL75
    NoteturNomen skrev 2013-03-25 11:21:38 följande:

Alltså.. Golden retrievers är ju förjävla söta!! Där ligger du i lä Noel :D
    Ehh, de är bara söta när de är valpar och då spelar de inte i samma liga som mig ändå. Är inte den valpiga typen riktigt...
  • Anonym (lo)
    NOEL75 skrev 2013-03-25 11:46:54 följande:
    Ehh, de är bara söta när de är valpar och då spelar de inte i samma liga som mig ändå. Är inte den valpiga typen riktigt...

Skulle mer beskriva dig som en ättrig terrier som gräver och gräver tills den får det den vill ha Flört. En riktig grythundTungan ute.
  • NOEL75
    Anonym (lo) skrev 2013-03-25 11:57:18 följande:

Skulle mer beskriva dig som en ättrig terrier som gräver och gräver tills den får det den vill ha Flört. En riktig grythundTungan ute.
    Haha... ja att jag målmedvetet lyckas gräva fram det jag vill ha ligger det nog mycket i. Men jag har nog den lite udda egenskapen att jag lyckats rätt hyfsat med det utan att vara särskilt ettrig faktiskt. Det var väl tur att du fortfarande har lite att lära om mig...

Är inte så bra på hundar men jag skulle nog kategorisera dig som en korsning mellan Collie och en Greyhound...

Var tvungen att kolla upp egenskaperna på Greyhound för att verifiera mina misstankar och de visade sig stämma ganska bra...

Till Greyhoundens karaktäristiska drag hör bl.a.

* en elegant kroppsbyggnad

* ett icke aggressivt sätt

* stor tillgivenhet mot de sina

* stark jaktlust

* att jaga med hjälp av synen istället för luktsinnet

* självständigt tänkande

• Mattias39
    NOEL75 skrev 2013-03-25 12:12:09 följande:
    Haha... ja att jag målmedvetet lyckas gräva fram det jag vill ha ligger det nog mycket i. Men jag har nog den lite udda egenskapen att jag lyckats rätt hyfsat med det utan att vara särskilt ettrig faktiskt. Det var väl tur att du fortfarande har lite att lära om mig...
    Är inte så bra på hundar men jag skulle nog kategorisera dig som en korsning mellan Collie och en Greyhound...
    Var tvungen att kolla upp egenskaperna på Greyhound för att verifiera mina misstankar och de visade sig stämma ganska bra...

* stark jaktlust

* självständigt tänkande

Jäklar NOEL....Känns som att du träffade exakt på Lotus...utefter det jag sett här inne...klockrent skulle jag vilja säga!
  • Anonym (lo)
    NOEL75 skrev 2013-03-25 12:12:09 följande:

* stark jaktlust

* självständigt tänkande

Menade mer "ettrig" i egenskap av målmedvetenhet än som ett personlighetsdragGlad.

• NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-25 11:46:54 följande:

Du behöver inte oroa dig, valpig skulle jag aldrig tro att du är.. Du känns absolut som en fullvuxen dawg med ett rejält bett!! ;) Retrievers är söta även som vuxna, skulle dock inte vilja ha en själv...
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Anonym

Kan ni inte hålla erat chattande till eran egen medlemstråd istället för att chatta sönder den här tråden? Lägg ut bilder istället. Eller starta en egen tråd och diskutera hundar där.

• miss emmeline

Försökte ju sätt in en bild här ju, men de funka int från min padda...så nu satt ja in en bild (en påklädd och blyg bild dock) i mitt galleri, ifall nån är nyfiken :) vill man kommentera så kan man ju göra d här i tråden. Förlåt, vet int om d okej att gör såhär :)

• NOEL75
    miss emmeline skrev 2013-03-25 12:34:30 följande:
    Försökte ju sätt in en bild här ju, men de funka int från min padda...så nu satt ja in en bild (en påklädd och blyg bild dock) i mitt galleri, ifall nån är nyfiken :) vill man kommentera så kan man ju göra d här i tråden. Förlåt, vet int om d okej att gör såhär :)
    Mmmm jäkligt snygg rumpa i din Avatar Emmeline! Men fotot i ditt Galleri syns inte. Tror det är så kepigt att du måste aktivera att gelleriet skall synas i din profil under inställningar. Nu syns det inte ens att du har ett galleri på din sida.
Svar på tråden Helkroppstråden