• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-24 17:40:54 följande:

Länge sen nu hoppas alla har det bra

Ja nu har jag det bra, när jag får se denna vackra kropp och dessa sköna läppar! Äntligen kan jag le!
  • straight arrow

Dagens bild...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-25 07:51:54 följande:

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

Men snälla nån, hur sexig kan en kvinna egentligen vara... *OMFG*

Jag tror att jag sakta tar och avlider här av upphetsningsöverslag och allmän tilt i systemet...
  • LaChica
    Mike Hawk skrev 2014-09-25 07:20:36 följande:

Prickig och stolt!

Muuuums!!
    Livet blir bättre - när man vet vart man ska.
  • Mike Hawk
    LaChica skrev 2014-09-25 09:18:38 följande:
    Muuuums!!
    Livet blir bättre - när man vet vart man ska.
    Smickrare där!

Nu är jag rentvagad och nytrimmad.
  • Aros02
    Amys skrev 2014-09-25 07:51:54 följande:

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

... Alltså knähöga svarta stövlar med stilettklackar.. mmm. Mocka? Sen den siluetten, linnet (kallas det topp kanske?) riktigt läcker bild!
  • Aros02

[quote=74056300][quote-nick]goaskalice skrev 2014-09-25 07:28:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Hrmm.. Vilka mysiga behag!.. bra belysning och extra plus för välriktad attityd! Skitbra!!

• Aros02
    Mike Hawk skrev 2014-09-25 07:20:36 följande:

Prickig och stolt!

Alltså du må vara yngre å mer vältränad än jag men vad gäller prickantal kommer du för evig tid gå i skuggan av mig!! ;D

.. ärligt talat så har har mer eller mindre skämts över mina prickar hela mitt liv. Undvikit att ta av t-shirten offentligt osv. Även i intima stunder men en ny bekantskap är lite extra nervöst!..

Men nu ska jag inte grina här direkt men eftersom den där kommentaren dök upp så kan man ju lika gärna ta upp det!

Man kan ju lika lite rå för det som nåt annat genetiskt givet. Så är det bara!
  • Anonym (herrn)
    Aros02 skrev 2014-09-25 10:21:17 följande:
    Alltså du må vara yngre å mer vältränad än jag men vad gäller prickantal kommer du för evig tid gå i skuggan av mig!! ;D

.. ärligt talat så har har mer eller mindre skämts över mina prickar hela mitt liv. Undvikit att ta av t-shirten offentligt osv. Även i intima stunder men en ny bekantskap är lite extra nervöst!..

Men nu ska jag inte grina här direkt men eftersom den där kommentaren dök upp så kan man ju lika gärna ta upp det!

Har ju en hel del leverfläckar jag med, men det är helt naturligt.. det får hålla eller brista brukar jag tänka.
    Skäms inte över dom, det är en del av mig, och gillar hon dom inte får hon ta en annan karl helt enkelt hehe..
  • Mike Hawk
    Aros02 skrev 2014-09-25 10:21:17 följande:

Ja, vad ska vi göra åt det? Det är liksom inget som vi kan påverka. Man kan visserligen ta bort vissa men det syns ju också.

Jag behåller mina för de är ju trots allt en del av mig.

Finns så många sköna människor här som har insett att perfektion kan se ut på flera olika sätt. Ni är alla perfekta i mina ögon.