• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mike Hawk
    Anonym (herrn) skrev 2014-09-25 16:34:52 följande:
    Hehe nej är klart, såg ut lite som dig innan med så vet... men nu 5-10 kg plus.. så får ju försöka räta ut den linjen igen.. o försöka få till en snygg kropp igen.. =)
    Jag har inte tränat på snart tre år och har gått ner ca 12 kg så jag kan inte kalla mig vältränad direkt. :) De 12 kg var mestadels muskler.
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2014-09-25 07:16:16 följande:
    Herrejävlar, Nanime.......du är verkligen otroligt vacker.Glad
    Tack Anton! {#emotions_dlg.flower} :D
  • Nanime
    Jonte71 skrev 2014-09-25 07:18:08 följande:
    Det är vi andra som får tacka för bilden. Efter att jag svarat på ditt inlägg kollade jag på dina tidigare inlägg. Tyvärr var nästan alla bilder borta men det som visades bekräftar bara att du är vacker och har sexiga former!
    Jag tog bort i princip alla mina bilder när jag blev inaktiv för ett bra tag sen. Tack så mycket :D
  • Anonym (Amys Beundrare <3.)
    Amys skrev 2014-09-25 07:51:54 följande:

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

Damn you Amys! Du får en att vilja gräva en 3meter djup grop att lägga sig i. och på det sättet försöka svettas bort all den åtrå du tvingar på oss män
  • Pillare
    Nanime skrev 2014-09-25 17:42:54 följande:

Jag tog bort i princip alla mina bilder när jag blev inaktiv för ett bra tag sen. Tack så mycket :D

Får man se de bilderna igen? Eller nya bilder?
  • Nanime
    Pillare skrev 2014-09-25 18:01:19 följande:
    Får man se de bilderna igen? Eller nya bilder?
    Vi får se Flört
  • Pillare
    Nanime skrev 2014-09-25 18:31:03 följande:

Vi får se

Ja, jag hoppas vi får se.
  • Anonym (Solar)
    Pillare skrev 2014-09-24 21:03:09 följande:
    Visst, därför skrev jag 'om du vill'.

Men tack ändå för att man får se hur fin du är.
    Ja du skrev 2014-09-24 21:05:21 följande:
    Snygg du är tjejen!  Gillar din kropp
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-24 20:53:32 följande:
    En repris på mig i fina underkläder
    Snygg du är tjejen, gillar din kropp o sättet du visar den påFlört

Tack så mycket båda två

• Anonym (Solar)
    Weppan skrev 2014-09-24 21:14:14 följande:
    förmodligen....inte

men det förtar inte bilderna !! 

keep ém coming
    Varför kommer du inte att sova gott om du har fått se en fin bild på mig?
    Sabotage skrev 2014-09-24 21:23:41 följande:
    Grymt fin! :)
    Tack så mycket
    Pillare skrev 2014-09-24 21:32:36 följande:
    Förresten, har jag sagt till dig idag att du är jättefin?

Ang. bröst och ansikte, får man be om fler bröstbilder?
    Det har du sagt nån gång om jag mins rätt.
    Du kan få se en bild där man ser lite av mina bröst men då får du vänta till helgen
    Anonym (herrn) skrev 2014-09-24 22:16:02 följande:
    Åhh, helt underbart fin o sexig kropp!! *dreglar*
    Tack så mycket
    Anonym (herrn) skrev 2014-09-24 22:16:50 följande:
    Jo är ju klart, o andra sidan är ni tjejer inte mycket sämre
    Det har du rätt i men vi säger det inte lika öppet som en kille kan göra
    Steven01 skrev 2014-09-24 22:45:48 följande:
    Härligt kollage! Glad
    Tack så mycket

• Pillare
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-25 20:43:07 följande:

Det har du sagt nån gång om jag mins rätt.

Du kan få se en bild där man ser lite av mina bröst men då får du vänta till helgen

Ja, jag tror också jag har redan sagt detta. Man får väl fråga några gånger, eftersom du är så snygg, va?

Tack, då ska jag vänta till helgen.