• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • goaskalice
    Aros02 skrev 2014-09-30 22:07:52 följande:
    Det är ju en konstform å en hel vetenskap att ta bilder på sin kropp har jag nyligen lärt mig! Hårigt var det här!

Läckert hårigt och snygg bild fortsätt så!
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-09-28 14:12:26 följande:
    Ha en fin söndag alla...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Alltid fina bilder från dig Pilen, men den här var speciell. Mycket snyggt!
  • goaskalice
    Zack skrev 2014-09-30 18:23:16 följande:
    Ja här sitter jag i en fåtölj, men jag hade mycket hellre velat ligga....ned ;)

Mycket, mycket fint
  • goaskalice
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 13:08:28 följande:
    Såklart!! Har alltid lite godis redo för dig Amys!! Känner mig dessutom nästan i skuld efter din fantastiska prestation i helgen  

LostInTranslation skrev 2014-09-30 16:23:03 följande:
    Kommit in mycket fint här idag också ser jag.... Härligt! Kan inte göra annat än att drömma sig bort för en stund ...Vet precis vart jag hade velat varit i eftermiddag...

Härliga bilder
  • goaskalice
    småsugen skrev 2014-09-30 09:16:30 följande:
    Hallå alla fina och modiga människor. Idag bjuder jag på tisdagstuttar

Kul att se dig i tråden igen!
    småsugen skrev 2014-09-30 23:27:11 följande:
    Repris kanske?! Om ni sett den förr får ni väl blunda. 

Fortfarande lika het
  • goaskalice
    Lickiluu04 skrev 2014-10-01 14:16:49 följande:
    Bordem is a bitch

Sexigaste munnen! Du skulle inte kunna tänka dig att vara uttråkad lite oftare?
  • Pillare
    goaskalice skrev 2014-10-01 17:23:17 följande:

Sexigaste munnen! Du skulle inte kunna tänka dig att vara uttråkad lite oftare?

• goaskalice
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Ojojoj, tack för alla dina bilder, du är verkligen en inspiration
  • Sabotage
    NeedfulThings skrev 2014-09-30 22:26:24 följande:

Uniform? Visst att jag är mest svag för arbetarkarlar men detta låter intressant ;)

Japp, jobbar i uniform och har gjort så sedan 2010. Kul att jag kan intressera någon ;)
  • Lickiluu04
    Aros02 skrev 2014-10-01 16:27:37 följande:
    Ja här sväller, och buktar det på alla möjliga fylliga vis, sexigt!

Skönt att du har tråkigt!
    Jasså ja kanske det är för andra haha