• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • goaskalice

Collage på lite nytt, och lite gammalt.

Hear my name Take a good look This could be the day
  • andyman02
    goaskalice skrev 2014-10-01 20:18:44 följande:

phpCMly7U83590.jpg

Gammalt eller nytt spelar ingen roll! Lika het som vanligt!
  • Wally

phpCMly7U83590.jpg

Mmmm en like på det, spelar ingen roll om gamla bilder.
  • Pillare

Fina bilder på fina bröst som tillhör en fin kvinna. Samt en väldigt mumsig rumpa.

Gammalt eller nytt, jag kallar det för vackert.
  • Anonym (Dumspirospero)
    Wally skrev 2014-10-01 20:15:01 följande:
    Tack för trevlig respons, kanske inte duger då man lagt upp tidigare utan nån kommentarer..
    Inte för man måste ha men det är rätt nice o få...
    Klart den duger, duger väldigt bra tror många har fått noll kommentarer nån gång  
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-09-30 22:29:39 följande:
    Kollar gärna mer på dig, om man får se mer. smile5.gif
    Du får hålla utkik i tråden Flört
  • NeedfulThings
    Nordic1974M skrev 2014-09-30 22:48:26 följande:
    Hade man en sån där utsikt varje gång man tittade ner, det skulle var jobbigt att gå runt med hmm lite för trångt i byxorna hela tiden smile5.gif
    Tråkigt nog har man ju inte riktigt den effekten på sig själv Tungan ute
  • straight arrow

Snygging! Det har varit tomt när du varit borta ett tag...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • NeedfulThings
    ÄngDal skrev 2014-09-30 22:55:58 följande:
    Men åååhhh, vilken otroligt härligt underbar och fin bild. Dina bröst är verkligen som gjorda för att presenteras i världens finaste urringning. Tungan ute

Om du har ett sånt vackert dekolltage på jobbet, tittar folk dig då i ansiktet någon gång alls... Flört

Jag skulle inte tycka att det vore tråkigt att vara kille om jag jobbade tillsammans med dig varje dag. Om jag inte gjorde det, vilket jag inte gör, så finge jag väl spara den där bilden på telefonen och titta på den ständigt och jämt och kanske ha den som skrivbordsbild på datorn, som tablett på köksbordet, som fondvägg i sovrummet... ;) Solig
    Tack! Haha, ja det händer att dom tittar mig i ansiktet Flört Men mina bröst har varit uppe till diskussion många gånger Drömmer
  • Pillare
    NeedfulThings skrev 2014-10-01 20:33:50 följande:

Du får hålla utkik i tråden

Det gör jag hela tiden. Jag vill inte missa en enda bild.