• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    Zack skrev 2014-10-01 21:11:26 följande:
    Undra hur många som tänker på jeansen när de ser de här fina bilderna ;)
    Din stjärt kan vara en av de finaste jeansrumpor jag sett..och svanken, magen, midjan likaså...för att inte tala om hur magiskt vacker och makalöst sexig du är när du står på alla fyra...herregud och alla helvetes jävlar... Tungan ute

Skulle man stå bakom dig när du står där på alla fyra, är väl risken överhängande att man skulle falla död ner. DödOskyldig

Brukar killar få hjärtattack av "snygg-kropp-överbelastning i synnerven och lillhjärnan" när de har sex med dig... Flört
  • Jutten
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-01 19:15:40 följande:
    Ser mysigt ut det där :)
    Det är det verkligen! ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-01 21:51:20 följande:

Zacken du som inte är DEN eller du var ju den som var DEN ju ;) när kommer din natt bild? :D

Du förvirrar mig hjärtat. Jag vet ju snart inte vem jag är längre ;). Hursomhelst, här är en så kallad repris som får fungera som kvällsbild. Sleep tight.
  • Jutten
    småsugen skrev 2014-10-01 19:38:49 följande:
    Grrrr.... det blev en bra kväll i alla fall smile6.gif
    andyman02 skrev 2014-10-01 18:32:29 följande:
    Men åhhhh,  snygg rygg!!! DrömmerFinfint pilen!
    Kul att jag kunde förgylla den! ????
  • Jutten
    Jutten skrev 2014-10-01 22:16:03 följande:
    Kul att jag kunde förgylla den! ????
    Kul att jag kunde förgylla den! :)
  • Aros02
    småsugen skrev 2014-10-01 14:34:45 följande:
    Njaeeeeeeee, lite mer än så vill jag nog se
    För MIN skull behöver du inte spänna,  softa bilder går så bra så Drömmer

soft och hårig nog?

• Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-01 20:54:26 följande:

Bjuder på gårdagens jeans Solig

Meeen kanske lite tråkigt när alla andra lägger upp så fina bilder, så vi tar något lättklätt med Glad

jeansen sitter som gjutna på dig!

.. men sen.. du postar dina bästa bilder med förbehåll, gör inte det!
    Skulle kalla mig estet och att titta på vackra saker gör att jag känner mig harmonisk. Din halvkroppsprofilbild får mig att fånle! :)
  • Aros02
    goaskalice skrev 2014-10-01 17:08:09 följande:

Läckert hårigt och snygg bild fortsätt så!
    tack för uppmuntran! 
    hittar jag nån särskilt hårig vinkel ska jag ta den och lägga upp den här åt dig!

.. och vad du gjort för att förtjäna de där brösten kan man ju undra! Varit god i ditt förra liv?
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-01 22:15:14 följande:
    Du förvirrar mig hjärtat. Jag vet ju snart inte vem jag är längre ;). Hursomhelst, här är en så kallad repris som får fungera som kvällsbild. Sleep tight.
    Hahaha...jag är ganska mycket förvirrande och förvirrad... men en bild kom upp, så kan ju inte ha förvirrat dig allt för mycket ;) snygg bild och lite av ansiktet ser man ju :) 
    Sleep tight you toooooo! 
  • Anonym (Solar)
    Pillare skrev 2014-09-30 22:50:33 följande:
    Tack sötnos. Jag gillar dina bilder, även de som kommer som repris. Önskar bara att jag kunde få några 'privat'.
    Pillare skrev 2014-09-30 22:51:55 följande:
    Ah, vilken kropp. Och vilken mumsig rumpa du har, kära Solar.
    Tack. Jag sickar inga bilder privat så du får nöja dig med dom jag laddar upp här
    andyman02 skrev 2014-09-30 22:56:17 följande:
    Underbart vältränad! Och sexig!
    Det har kostat några timmar och några tusen för att få den så vältränad
    ÄngDal skrev 2014-09-30 23:13:23 följande:
    Mmm, gillar verkligen din kropp, Solar, den är väldigt fin. Rumpan är precis lika fin som brösten (som du ju visade för ett tag sedan). Tungan ute
    Tack. jag är själv nöjd men mina bröst och min rumpa