• NeedfulThings

Helkroppstråden

Jojjeeeee skrev 2014-10-06 20:26:05 följande:
    Grymt Snygga bilder. Hoppas du har en filt över dig eller liknande så du inte fryser så mycket :)
    Tack! Pyjamas och morgonrock funkar i brist på varm man Glad
    Pillare skrev 2014-10-06 20:26:39 följande:
    Hur kan en så hett tjej vara frusen? Jag kommer för att värma upp dig!
    Ja du, det är synd att det inte funkar så Drömmer
    ÄngDal skrev 2014-10-06 20:28:54 följande:
    Ja, du gör mig varm iaf, NT. Din kropp är lika het som din utklädningslåda är underbar. Otroligt fina och sexiga kläder, som skräddarsydda för din makalösa kropp.

OMFG, NT!
    Va bra att inte du behöver frysa också! Tack snälla du {#emotions_dlg.flower}
    straight arrow skrev 2014-10-06 20:40:09 följande:
    Läckra underkläder på en läcker kropp!
    Tack Pilen! Din bild är fin också Glad
    Aros02 skrev 2014-10-06 20:44:53 följande:
    Tjusigt värre! (sorry kunde inte låta bli)
    Tack! Ingen fara. Komplimanger kan man inte få för många av Solig
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-06 20:47:41 följande:
    Vilken kvinna alltså...ja alltså...ja alltså!
    Ja nu skulle man haft en björnfäll och en öppenspis att lockat med, men det har jag tyvärr inte! Men har ett varmt hjärta med brinnande intresse för vackra kvinnor som på bilden...ja det kan gå hett till om vi säger så!Hjärta 
    Ja du är ju så...så..ja vad är ordet jag letar efter? Aha...jo du är sådär såklart så fin så jag sitter med världens flin...aaaa...du läste rätt...wow va?Solig
    Hade du haft det hade jag kommit bums! Men ja, så synd... får stanna hemma då Flört

• NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-10-06 22:14:01 följande:
    Det är efter tio nu och jag saknar Solars fina och snälla inlägg. Jag hoppas att hon ska höra av sig. smile1.gif
    Då får du nog vänta. Hon outade sig själv igårkväll och verkar ha tagit bort sitt konto.
  • Pillare
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 22:22:19 följande:

Då får du nog vänta. Hon outade sig själv igårkväll och verkar ha tagit bort sitt konto.

Ja, jag vet, men jag hoppas att hon ska komma in och se att det finns de här som gillar och saknar henne.
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 22:21:00 följande:

Hade du haft det hade jag kommit bums! Men ja, så synd... får stanna hemma då

Huuu! Ja jag som precis började lufta kaponjärsfällen men ja då käpper jag skjortan igen då...sen ett erbjudande som jag tänkte lägga fram om en annan brasa är nog förgäves så jag låter bli.
  • Q Silver
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 19:38:09 följande:

Kvällsbild nummer 2.

Wow!! Snygga bilder du bidrar med....
  • Q Silver
    småsugen skrev 2014-10-06 17:05:44 följande:

Hallå tråden!

Seg måndag, så kollage med repriser får duga

Repriser gör inget alls när man ser ut som du! Fin är du!
  • Anton Chigurh
    Aggroman skrev 2014-10-06 22:13:22 följande:
    "Att tråden börjar bli lika gammal som öknen var det ingen som tänkte på"
    Los Angeles...STORSTADSOMRÅDE.....12 872 808 invånare. Snart har varenda jävel läst tråden. Typ.

Jag vet inte om det kan vara nyttigt !!! 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • stief84

En viss fröken äro saknas !! Vart är du. :)

• Aggroman
    Anton Chigurh skrev 2014-10-07 00:38:57 följande:
    Los Angeles...STORSTADSOMRÅDE.....12 872 808 invånare. Snart har varenda jävel läst tråden. Typ.

Jag vet inte om det kan vara nyttigt !!! 
    Jag vet! Det är inte nyttigt att stirra sig själv helt blindt i spegeln och tro att man är bäst för alltid, helt enkelt... Man måste ha en sorts självdistans, bjuda på sig själv, bli kallad idiot ett par gånger, enbart för att förtälja vad som skiljer rätt ifrån fel.
    Vilken tonårsförälder som helst kan avgöra, om örat är skapt för att vara lyhört eller förnekande....